دولت امیدوارتر از گذشته برای رشد و تعالی ایران قدرتمند گام برمی دارد


ساعت: 14:42
تاریخ انتشار: 06/05/1401
کد خبر: 1892985

حسنعلی عزتها گفت: هفته دولت نماد وحدت مردم و حکومت اسلامی و فرصتی ارزشمند برای آشنایی مردم با عملکرد، تلاش ها و خدمات صادقانه دولت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس ، حسنعلی عزت ها پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز دولت در آموزش و پرورش استان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: شهدای مدافع حرم. رجایی و باهنر نمونه های بی نظیری از خدمت صادقانه به مردم هستند و نقش آنها در تاریخ انقلاب اسلامی نقش مهمی داشت.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر به عنوان دو معلم بزرگ، ساده زیستی نماد و مصداق خدمت و صداقت همیشه در یاد و خاطره مردم خواهد ماند، گفت: مردمی بودن، اخلاص در خدمت، اطاعت از ولایت و دینی عمیق. ایمان. از ویژگی های بارز این دو شهید اصالت بود.

مدیرکل آموزش و پرورش بویراحمد کهگیلویه افزود: امروز دولت مردمی و انقلابی بیش از گذشته به تامین “امنیت، عدالت و پیشرفت ایران قدرتمند” در عرصه های مختلف به ویژه آموزش و پرورش امیدوار است و امید است در سایه باشد. به رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری باید بیش از پیش زمینه رشد و برتری ایران قدرتمند در همه عرصه ها با حضور و مشارکت مردم فراهم شود.

وی رویکرد دولت سیزدهم در آموزش و پرورش را اجرای دقیق سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه آموزش و پرورش کشور، مدرسه محوری و توجه ویژه به عدالت آموزشی در اقصی نقاط استان دانست و گفت: بر اساس سندی اساسی برای تحول آموزش و پرورش به سمت هدف ما تربیت دانش آموزان مؤمن، فداکار و مسئولیت پذیر در تراز انقلاب اسلامی برای اداره کشور در آینده است.

4054fff6 9f6e 4d95 b332 6282f2a83cc5 خبر خاکستری

عزت خواه بیان کرد: ایران قدرتمند نیازمند آموزش و پرورش قوی است و در این عرصه ارتقای آموزش و ایجاد بستر مناسب برای مشارکت همه آحاد جامعه و نهادها در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد.

وی افزود: هزینه در حوزه آموزش و پرورش سرمایه ای برای تضمین توسعه و پیشرفت آینده کشور است چرا که تربیت نیروی انسانی به عنوان مهمترین عامل توسعه هر جامعه در دست معلمان آموزش و پرورش اتفاق می افتد. .

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از بازگشایی مدارس از ابتدای مهرماه امسال خبر داد و گفت: در قالب طرح مهر تمام تمهیدات لازم برای شروع سال تحصیلی و مهر با شور و نشاط اندیشیده شده است. .

عزت خواه در این بخش از سخنان خود بر نظم اداری، برنامه محوری و تکریم ارباب رجوع در اداره کل آموزش و پرورش استان تاکید کرد و گفت: همه باید برای ایجاد آموزش و پرورش قوی در سطح استان تلاش مضاعفی داشته باشیم. سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی با روحیه جهادی و انقلابی.

مدیرکل آموزش و پرورش و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با تشریح موفقیت های آموزش و پرورش و فرهنگی به مناسبت هفته دولت، موفقیت های دانش آموزان و معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد را در سطح ملی چشمگیر عنوان کرد. و گفت: دانش آموزان و معلمان استان در سال تحصیلی 1401-1400 در مسابقات مختلف فرهنگی و علمی و ورزشی خوش درخشیدند و موفق به کسب 300 رتبه کشوری شدند.

a61661fd 2b6f 4b8d b139 8a7189f97587 خبر خاکستری

عزت خواه گفت: در کنکور سراسری امسال برای اولین بار در تاریخ استان دانش آموز فرناز حسن زاده در رشته تجربی مقام اول کشوری و کیارش شیخی از گچساران رتبه اول رشته ریاضی را کسب کردند. در منطقه 3 کشور که برگ زرینی محسوب می شود در تاریخ آموزش و پرورش استان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان استان در کنکور امسال 22 رتبه زیر 100 و 147 رتبه زیر 1000 را کسب کردند، گفت: پایه های هشتم و دهم منطقه 3 کشور نیز جزو آن دسته از دانش آموزان کهگیلویه و بیراحمد بودند که نشان از استعداد و استعداد دارد. توانایی دانش آموزان در این کشور و ما در آموزش و پرورش موظفیم زمینه شکوفایی دانش آموزان را در محیط مدرسه بیش از گذشته فراهم کنیم.

عزت خواه، کسب مدال نقره جغرافیای کشوری توسط دانش آموز زینب غفاری زاده، کسب رتبه اول کشوری در طرح عید و داستان، کسب 4 رتبه اول کشوری در جشنواره تولید محتوای آموزشی، کسب 8 رتبه اول کشوری در قرآن مسابقات دعا و نیایش، کسب 6 رتبه برتر کشوری از اول تا سوم در مسابقه سوال مهر ریاست جمهوری، دریافت 2 رتبه برتر کشوری از همکاران فرهنگی در جشنواره معلم نویسنده و 2 رتبه برتر کشوری از همکاران فرهنگی در جشنواره معلم هنرمند و 6 رتبه برگزیده کشوری در جشنواره فرهنگ و هنر فردا و کسب مقام اول جشنواره جوان سالم توسط همکار رنگی از آموزش و پرورش عشایر بخشی از موفقیت آموزش و پرورش استان کوگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی جاری بود.

وی از کسب مقام اول و دو مقام چهارم کشوری توسط همکاران فرهنگی در رشته نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و تدبر در قرآن خبر داد و گفت: دانش آموزان با نیازهای ویژه آموزش و پرورش و پرورش استثنایی استان در مسابقات تربیت بدنی دانش آموزان دختر از سراسر کشور با کسب 2 مدال طلا و کسب یک مدال برنز از مسابقات قهرمانی کشور.

edcf652f e69f 4eaf a422 8afa4fd83190 خبر خاکستری

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مسابقات قرآن، دانش آموز محمدمهدی رضایان در رشته قرائت قرآن مقام اول کشوری، دانش آموز حسین ناطق منش مقام سوم نماز را کسب کردند. انشا و مقام سوم مسابقات قرآن و حج البلاغه دانش آموزان صدیقه دیانت و حنوم اسدی از استان کهگیلویه و بویراحمد مقام سوم را کسب کردند.

عزت خواه به دستاوردهای ورزشی دانش آموزان اشاره کرد و گفت: کسب مقام قهرمانی کشتی کشور، کسب مقام نایب قهرمانی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا و مقام سومی نوجوانان جهان توسط دانش آموز رضا آذرشب، کسب مقام چهارم کشوری در جشنواره فرهنگی هنری طرح کنترل وزن و افزایش فعالیت های حرکتی و کسب رتبه چهارم کشوری در مرحله اولیه ارزیابی طرح توسعه ارتقای سواد حرکتی دانش آموزان مقطع ابتدایی بخشی از موفقیت های دانش آموزان و مربیان در حوزه ورزش

وی عضویت 5 دانش آموز استان در تیم ملی هندبال جوانان، کسب عنوان قهرمانی پرتاب نیزه و دعوت به اردوی تیم ملی توسط دانش آموز اسداللهی، کسب مقام سوم جودو توسط دانش آموز علی رحیمی و کسب مقام سوم را بر عهده دارد. مقام برتر کشوری در چهارمین همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی در طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان توسط همکار فرهنگی لیلا حاجی وند گزارش شد.

عزت خواه همچنین از اختصاص 53 پروژه ورزشی در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای بهسازی فضاهای ورزشی مدارس خبر داد و گفت: 40 زمین چمن مصنوعی، 5 زمین ساحلی و 8 سالن ورزشی، 5 زمین مصنوعی در هفته در دست ساخت است. دولت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی از کسب 10 رتبه ممتاز و برتر کشوری در برنامه های دبیرخانه آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: اولین رتبه کشوری هجدهمین جشنواره نمونه های تجربی برتر از فرهنگ کهگیلویه و بویراحمد بود.

عزت خواه، کسب رتبه اول کشوری برای برنامه های عملیاتی درس پیام های آسمانی از سرپرست گروه آموزشی سرکار خانم زیلا منظر، کسب مقام سوم کشوری ایده کیفیت در درس ریاضی و کسب مقام سوم. در کشور ماژول‌های آموزش مهارت‌های شغلی و فناوری توسط حسین برزگر، بخشی دیگر از موفقیت آموزش در گروه‌های آموزش متوسطه را عنوان کرد.

وی گفت: معاونت سوادآموزی در حوزه فعالیت های سوادآموزی کشور موفق به کسب رتبه برتر کشوری و رتبه اول در رشته سنجش شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید