تفکر سیستمی و توسعه محور مسیر رشد و تعالی گروه سایپا را هموار می کند


ساعت: 10:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۳
کد خبر: 1905882

مدیرعامل گروه سایپا در بازدید از خطوط تولید ایران گفت:

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: در خصوص خودروهای تجاری توجه ویژه ای در گروه سایپا وجود دارد و تجاری سازی یکی از اولویت های اصلی است. رعایت دستورالعمل های کیفی در تولید محصولات استاندارد باید برای همه همکاران در اولویت باشد و با افزایش بهره وری می توان ظرفیت و پتانسیل گروه را افزایش داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سایپانیوز ، محمدعلی تیموری در حاشیه افتتاح و بازدید از خطوط فوم تزریق سرد نیسان و سالن بار پادرا گفت: شرکت ایران کاوه سایپا یکی از شرکت های استراتژیک گروه سایپا است. ، که در چند سال اخیر مورد توجه قرار گرفته است

وی افزود: خودروهای تجاری در ایران دارای مزیت بزرگی هستند و شرکت ایران کاوه سایپا با تعریف پروژه های توسعه محور علاوه بر ایجاد اشتغال در کارخانه ایران کاوه سایپا توانسته بستر ایجاد اشتغال را نیز افزایش دهد. جامعه .

مدیرعامل گروه سایپا گفت: تجاری سازی و بهره برداری به دلیل مشارکت نیروی انسانی در فرآیند تولید، امکان رشد اشتغال نیروی انسانی در این گروه را افزایش می دهد و بر این اساس سایپا تمام تلاش خود را برای رفع این مشکلات در شرکت ایرانی خواهد کرد. کاوه سایپا باید افزایش و ایجاد اشتغال مناسب در استان البرز داشته باشد.

تیموری افزود: تولید خودروهای تجاری و استفاده از آنها علاوه بر افزایش ارزش افزوده محصول، رشد و توسعه پایدار برای گروه سایپا، می تواند زمینه اشتغال مناسب در جامعه را نیز تضمین کند که برای گروه خودروسازی سایپا از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: در حال حاضر در شرکت ایران کاوه سایپا از خودروهای نیسان استفاده می شود و در فاز بعدی تولید اتوبوس، وانت و وانت در دستور کار قرار دارد و تولید این محصولات می تواند ظرفیت اشتغال بالایی را در این شرکت ایجاد کند. به آرامی

مدیرعامل گروه سایپا تصریح کرد: شرکت ایران کاوه سایپا با اتکا به توان متخصصان داخلی امروز توانست خطوط تزریق فوم یخچال نیسان و اتاق بار نیسان پادرا را در راستای توسعه این شرکت راه اندازی کند که نشان از بالا بودن نشان می دهد. ظرفیت این شرکت متناسب با تولید محصولات توسعه تجاری و مصرفی در گروه سایپا می باشد.

تیموری افزود: با هم افزایی می توان علاوه بر ارزش آفرینی و تولید محصولات جدید با استانداردهای جهانی، گروه سایپا را با تکیه بر متخصصان و کارکنان کل مجموعه در مسیر رشد و توسعه پایدار قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان برای تولید محصولات باکیفیت باید یکپارچه و هماهنگ باشد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تعیین پروژه های مناسب و توسعه محور منطبق با اهداف سازمان را مهم دانست و گفت: شکل گیری پروژه های مختلف در حوزه تولید محصول می تواند برند گروه سایپا را به جایگاه بالایی در سال های آینده.

تیموی گفت: در گروه سایپا تفکری نظام مند و توسعه محور شکل گرفته است که باید با ارزش آفرینی و بهبود فرآیند، مسیر رشد و تعالی گروه خودروسازی سایپا بیش از پیش هموار شود.

حسین قربانی مدیرعامل شرکت ایران کاوه با ارائه گزارشی از افزایش 41 درصدی تولید شاسی و فرآورده های جانبی نسبت به سال گذشته گفت: توسعه محصولات جدید در حوزه تاسیسات سبک با تولید نیسان و دامپ. کامیون‌های پادرا پلاس در دو نوع تک سوختی و دوگانه سوز و همچنین یخچال بار نیسان ساخته شدند.

قربانی افزود: در طراحی و توسعه محصولات نیمه تریلی پیشرفت هایی حاصل شده و به زودی نمونه ها و محصولات صادراتی رونمایی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید