برنامه آموزشی رشد و تعالی مشاغل روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت:

بنا بر اعلام دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت، برنامه آموزشی رشد و تعالی مشاغل روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی توسط سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری موج، احسان صالحی در زمینه ابلاغ برنامه آموزشی رشد و تعالی مشاغل روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی گفت: برنامه آموزشی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی پس از ۱۷ سال بازنگری و در ۳۵ عنوان و ۵۷۸ ساعت طراحی شده است.

وی با قدردانی از اهتمام و همکاری حوزه معاونت نیروی انسانی و امور جذب، به‌کارگیری و رشد سازمان اداری و استخدامی کشور اظهار کرد: عناوین دوره‌ها در کارگروه آموزش دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت توسط تعدادی از استادان و مدرسان دانشگاه‌ها و مشارکت جمعی از پیشکسوتان حوزه روابط‌عمومی‌ها تهیه و به سازمان اداری و استخدامی ارائه شده است.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: برنامه آموزشی رشد و تعالی حرفه‌ای متصدیان مشاغل روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی برای سطوح مدیریتی و کارشناسی طراحی شده است. در این برنامه پیامدهای کلی مورد انتظار پس از شرکت در هر دوره آموزشی تدوین و ابلاغ شده است.

صالحی ابراز امیدواری کرد با توجه به تحولات عرصه رسانه و انتظارات از حوزه اطلاع‌رسانی دولت، دوره‌های آموزشی منجر به ارتقای مهارت‌ها و منشأ تحول در عملکرد اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی شود.


آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید