بخشنامه عدم وصول رونوشت اسناد به دستگاه های اجرایی استان زنجان ابلاغ شد + تصویر بخشنامه


ساعت: 15:40
تاریخ انتشار: 14/29/1400
کد خبر: 1816776

نایب رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان استان:

نائب رئیس انجمن حقوق مصرف کنندگان زنجان گفت: خوشبختانه تلاش ها برای جلوگیری از دریافت رونوشت مدارک توسط شهروندان موفقیت آمیز بوده و بخشنامه استانداری به تمامی دستگاه های اجرایی، بانک ها، شرکت های دولتی و دانشگاه ها ابلاغ شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اجرای یوسف امیری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی بیان کرد: دستگاه های اجرایی و کلیه بانک ها بر اساس بخشنامه سازمان اداری و کار کشور از داوطلبان و مراجعین کپی مدارک دریافت نکنند.

وی با بیان اینکه تایید صلاحیت اتباع باید فقط به صورت الکترونیکی انجام شود و در صورت نیاز به کپی، خود دستگاه ها و بانک ها این کار را انجام دهند، خاطرنشان کرد: متاسفانه در استان زنجان این کار انجام نشد و دستگاه ها و بانک ها این کار را انجام ندادند. دستورالعمل را دنبال کنید.”

یوسفی امیری افزود: برهمین اساس پیگیری های لازم از سوی دستگاه های مربوطه و حتی دادستان زنجان انجام شد.

نایب رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان در زنجان گفت: چندی پیش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان طی نامه ای به تمامی دستگاه ها اعلام کرد که این بخشنامه باید اجرایی شود و اجرای این بخشنامه در شاخص های کلی عملکرد اعمال می شود. در سال 1400

وی گفت: خوشبختانه پیگیری ها و تلاش ها نتیجه داده است.

یوسف امیری گفت: در این نامه که از سوی معاونت توسعه و مدیریت منابع ابلاغ شده، آمده است که بخشنامه منع ارباب رجوع به طور کامل در استان اجرا نمی شود و این در حالی است که اجرای این بخشنامه یکی از معیارهای رایج برای ارزیابی اجرای دستگاه ها در سال جاری است.

وی افزود: در این نامه آمده است دستگاه ها باید اقدامات انجام شده در این زمینه را به اطلاع استانداری برسانند.

نایب رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان زنجان گفت: شایسته است شهروندان از این نامه مطلع شده و درخواست خود را مطرح کنند.

وی گفت: امیدواریم اجرای این بخشنامه موجب تضییع حقوق شهروندی نشود و بتوانیم به سمت نظام مندسازی نیروی کار و صرفه جویی در هزینه ها حرکت کنیم.


8d111809 5ed6 4162 b3fe ba65e0ea1e7a خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید