معرفی غیر رسمی دستیار جدید اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال / تیم ملی الجزایر برای بازی امشب موجود نیست؟!


ساعت: 08:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855252

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران قبل از بازی تدارکاتی با الجزایر با معرفی کمک مربی جدید برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته به مدت 70 دقیقه زیر نظر کادرفنی تمرین کرد و مراحلی از جمله حرکات ترکیبی، تمرین مفرح و پایان یک بازی فشرده تیمی را پشت سر گذاشت، بنابراین کادرفنی برنامه ریزی شده برای تمرین امشب مورد بررسی و تست قرار گرفت. .

مهمترین لحظه آخرین تمرین دراگان اسکوچیچ قبل از رویارویی با شاگردان جمال بلمادی، معرفی غیررسمی سرمربی جدید کادرفنی او بود. کرونوسلاو راندولیچ آخرین دستیار کروات سرمربی پرشین اوز است که شب گذشته وارد دوحه شد.

وی که متولد وینکوسی، دستیار جدید قطر برای جام جهانی 2022 قطر است، در تیم هایی مانند ریجکا، اوسیجک، هادوک اسپلیت، سیبنیک، NK زاگرب، اینتربلوک، کامن اینگراد، لوکو و وینوگرادار کرواسی بازی کرده است.

راندولیچ، مدافع 49 ساله کروات که در این دیدار به میدان رفت، در حالی که هدایت تیم فوتبال گوریکا در لیگ برتر کرواسی را بر عهده داشت، سرمربی تیم ملی ایران بود. پیش از آن تا سال 2017 به عنوان دستیار فوتبال بازی می کرد و پس از آن از سال 1961 برای اولین بار در سال 2018 سرمربی تیم فوتبال استرا شد و بعداً هدایت تیم های سیبنیک و گوریتسا را ​​بر عهده گرفت.

جالب ترین نکته در مورد راندولیچ اما این است که این مربی کروات با افکار و سلیقه اسکوچیچ آشنا نیست. چون سابقه همکاری 2 فصلی با او را به عنوان کادرفنی در تیم فوتبال فولاد دارد. او همچنین در سال 2006 با سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال ایران در تیم ریهاکا کرواسی بازی کرد.

او پس از قهرمانی در لیگ دسته اول کرواسی موسوم به SECOND NHL و صعود به لیگ برتر کرواسی با سیبنیک در فصل 20-2019، به همراه ماریو تات و وحید هاشمیان بخشی از پازل تاکتیکی این مربی ملی در این راه هستند. جام جهانی 2022 نقش خواهد داشت.

0c047f33 4c10 4b43 8efc 747603e3e447 خبر خاکستری

دیدار تدارکاتی تیم های ملی فوتبال ایران و الجزایر از ساعت 22:30 امشب به وقت تهران در دوحه برگزار می شود اما کمتر از 14 ساعت مانده به این مناقشه خبری مبنی بر اصرار بلمادی بر عدم استفاده از بازیکنان اصلی خود مقابل یوسیس آیت فارسی منتشر می شود. واضح است که این خبر خوبی برای اسکوچیچ نیست.

با وجود اینکه حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال روز گذشته اعلام کرد که توافق فدراسیون ها مستلزم حضور بازیکنان کلیدی در لیست تیم ها است، اما نشریه معتبر الجزایری الشروق مدعی است که جمال بلمادی استراحت خواهد کرد. بازیکنان اصلی این بازی با ترکیبی متفاوت از 2 بازی دوستانه قبلی به زمین می فرستد.

به گزارش این نشریه؛ سرمربی الجزایر اسلام سلیمانی، گلزن تاریخ فوتبال الجزایر و همچنین عیسی مندی، مدافع اصلی این تیم و رایس آمبلهی، دروازه بان اصلی این تیم خواهند بود. ریاض مرز چهره شناخته شده فوتبال الجزایر در این دیدار نمی تواند این تیم را همراهی کند تا الجزایر با تیم دوم خود تقریبا به مصاف ایران برود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید