من با اسکوچیچ ملاقاتی نداشته ام. پیگیر تصمیم او برای استقلال هستیم/ با الجزایر درباره بازی دوستانه صحبت کردیم


ساعت: 00:14
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843269

مشکلات و دغدغه های بچه های تیم ملی را شنیدیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با اسکوچیچ جلسه ای نداشته ام اما پیگیر تصمیم او برای استقلالی ها هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میرشاد ماجدی رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قبل از جلسه فدراسیون فوتبال گفته بود که برخی از اعضای هیات رئیسه او را همراهی نمی کنند اما در آن جلسه به استثنای مهرداد سراج رای به ادامه جلسه دادند. هر چند قبل از جلسه در داخل جلسه صحبت از حواشی بود اما این اتفاق نیفتاد. این جلسه با حضور نمایندگان فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا با رعایت مفاد اساسنامه برگزار و رای گیری شد.

وی ادامه داد: موضوعات زیادی مطرح و در نهایت 3 نفر از اعضای هیئت مدیره بازداشت شدند. صمیمیت و دوستی که فکر می کردم باید بین اعضای هیئت مدیره ایجاد شود در این جلسه القا شد. از این پس اعضای هیئت مدیره می توانند راحت تر با هم کار کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا الجزایر در قطر مقابل تیم ملی قرار می گیرد یا خیر، گفت: در حال مذاکره با چند کشور هستیم. خدای نکرده تیم ملی فردا بعدازظهر به قطر پرواز می کند و در آن کشور اردو خواهیم داشت. یکی از تیم هایی که موفق شدیم برای بازی دوستانه با ما تماس بگیریم الجزایر بود. اگر در قرارداد به این موضوع رسید می گوییم.

مجیدی درباره نتیجه دیدار امشب خود با ملی پوشان توضیح داد: جلسه ای با کادرفنی نداشتم اما با چند بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان صحبت کردیم. هم خاطرات قدیمی را مرور کردیم و هم به مشکلات و دغدغه های بچه ها گوش دادیم. امیدواریم بتوانیم هر چه زودتر مشکلات این عزیزان را برطرف کنیم. به هر حال بازیکنان و کادرفنی باید همیشه کنار هم باشند تا تیم ملی نتیجه بهتری بگیرد.

وی در گفتگو با شبکه خبر درباره وضعیت بازگشت بازیکنان استقلال به لردو گفت: این موضوع در اختیار سرمربی تیم ملی است و هر تصمیمی که فدراسیون بگیرد، فدراسیون آن را اجرا می کند.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اگر باید به قطر بیایند باید بلیت تهیه کنند، تصریح کرد: اگر مربی دستور بدهد بلیت گرفتن کار سختی نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید