در مرحله بعد بازی با هیچ تیمی آسان نیست/ رویای بازی در فینال را دارم


ساعت: 00:52
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1893978

سرمربی تیم ملی والیبال هلند گفت: بازی با هیچ تیمی در مرحله دوم مسابقات جهانی کار آسانی نخواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، روبرتو پیاتزا درباره وضعیت تیم والیبال هلند و دیدار مقابل ایران گفت: بدون شک بازی سختی خواهد بود زیرا این مسابقه برای مقام اول است. فکر می کنم برای مرحله بعد فرقی نمی کند در گروه خود اول باشیم یا دوم چون ششم یا هشتم می شویم.

وی ادامه داد: در مرحله بعد تیم آسانی وجود ندارد، اما این طبیعی است زیرا می خواهیم والیبال بازی کنیم. شک ندارم بازی سختی مقابل ایران خواهیم داشت و باید دید کدام تیم پیروز می شود.

سرمربی تیم ملی والیبال هلند درباره دیدار روز گذشته مقابل آرژانتین گفت: در ست اول مقابل آرژانتین با نتیجه 30 بر 28 پیروز شدیم. آخرین توپ ها بسیار خوش شانس بودند. ما در این دیدار توپ های آسانی را از دست دادیم. با نتیجه 2 بر صفر سعی کردیم شرایط را به خاطر بسپاریم و با دقت به آن فکر کنیم.

پیاتزا گفت: “در 6-6 ما یک امتیاز احمقانه از آنها گرفتیم و از آنجا تمرکز آنها شکسته شد.” من فکر می کنم هدف همه ما تمرکز روی بازی است. فکر می کنم آرژانتین مثل بازی ایران که ست اول را برد و ست دوم را باخت کل مسابقه را باخت.

وی در پاسخ به این سوال که چه تیمی شگفتی ساز این مسابقات خواهد بود، گفت: به نظر من شگفتی این مسابقات تیم کوبا است. البته فکر می کنم می توان از اسلوونی به عنوان سورپرایز دوم یاد کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال هلند گفت: آرزوی من حضور در فینال است اما می دانم تصورش سخت است.

دیدگاهتان را بنویسید