توهین و تهمت به من هرگز قابل بخشش نیست / هیچ وقت اینقدر استرس نداشتم!


ساعت: 10:55
تاریخ انتشار: 1401/02/20
کد خبر: 1837720

احتمال ادامه همکاری با ذوب آهن در فصل آینده وجود دارد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: هیچ وقت در عمرم به خاطر این تهمت ها و فحاشی ها و بی احترامی هایی که شده اینقدر تحت فشار نبودم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره شرایط تیمش در این فصل گفت: واقعا می دانستیم کارمان در ذوب آهن سخت است، صبور باشید تا بتوانیم تیم خوبی را برای فصل آماده کنیم. خدا را شکر با پیشرفت بازی ها انسجام و کیفیت تیم ما بیشتر می شود.

وی با اشاره به فشارهای مضاعف دیدار با پرسپولیس گفت: در زندگی ام نه به خاطر این تهمت ها، نه به خاطر فحاشی ها و بی احترامی ها به این اندازه تحت فشار نبودم. به هر حال ما خانواده داریم، پسرانمان همه کارها را انجام می دهند، آنها مرا دنبال می کنند، من واقعاً دوست ندارم ناراحتی آنها را ببینم. آنها می خواهند پدرشان موفق باشد و در مورد آن صحبت شود، بنابراین وضعیت من بعد از کنفرانس ناراحت کننده بود و کسانی که او را دیدند ممکن است قبلا او را ندیده باشند.

تارتاروس در این باره گفت: رفتاری که به خصوص از سوی برخی از هواداران استقلال صورت گرفت، همه آنها را زندانی نمی کنم. در بین آنها افراد خوب زیادند، اما برخی از آنها آنقدر ناپسند بودند که آنها را به خدا واگذار کردم. من به هیچ وجه آنها را حل نمی کنم. جالب اینجاست که بعد از بازی به فضای مجازی آمدند و خواستار حقانیت شدند، اما به هیچ وجه نمی توان این توهین ها، توهین ها و تهمت ها را بخشید. هیچ فضای مجازی مثل امسال نبوده است، احساس می کنم افرادی از بدنه فوتبال اعم از مربی و مدیران درگیر این موضوع هستند و در فضای مجازی هزینه می کنند.

او گفت: ما مربیان همیشه می خواهیم برنده شویم. همه می خواهند موفق شوند، اگر بگویم تو را بیشتر از خودم دوست دارم، مطمئنم دروغ می گویم. ما به دنبال موفقیت هستیم و برای موفقیت باید پیروز شویم، اما فشار روی ما زیاد بود، با توجه به نتایجی که مقابل پرسپولیس گرفتیم، انگیزه مضاعفی برای پایان دادن به این شکست ها داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره فشار روی بازیکنان توضیح داد: 100 درصد بازیکنان هم تحت تاثیر قرار گرفتند. آنها کادر خود را دوست دارند و ما امسال در چند بازی به آن اشاره کردیم. لبه تیغ بودیم و در چند بازی شرایطمان خیلی بحرانی بود. احساس کردیم بچه ها در این شرایط سخت تلاش بیشتری از خود نشان دادند. آنها دیروز خیلی سخت کار کردند و باید از بازیکنان تشکر زیادی کنم.

تارتاروس در گفت و گو با رادیو تهران گفت: متأسفانه در دو هفته اخیر دو شکست خوردیم و کمی عقب بودیم وگرنه امروز به رده هفتم صعود می کردیم اما تمام تلاشمان را معطوف به عمل کردیم. آینده. بازی‌ها تا پایان فصل.” بیایید در نیمه بالای جدول باشیم.

وی در پایان گفت: جا دارد از مدیریت باشگاه برای ایجاد شرایط مناسب برای میزبانی بازی دیروز تشکر کنم. آنها خیلی خیلی کار کردند، باید دوباره از شما برای پیشنهاد تمدید قرارداد برای سال آینده تشکر کنم. ما چندین بار با هم صحبت کرده‌ایم، اما تا به اینجا مسابقات پرتنش است. فرصت همکاری وجود دارد و افتخار می کنم که در تیم بزرگ ذوب آهن کار می کنم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید