حسینی: متفکرانه بازی کردیم/ کالانوی: داور پنالتی ما را اجرا نکرد


ساعت: 19:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۰
کد خبر: 1814715

سرمربیان تیم های فوتبال پیکان و گل گهر پس از دیدار خود به صحبت پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محتبی حسینی در نشست خبری پس از تساوی بدون گل مقابل گهر گهر گفت: همانطور که می بینید بازی پر تنش و سختی بود. تیم خوب گل گهر را به خوبی آنالیز کرده بودیم و راه های نفوذ آنها را می دانستیم، موقعیتی با یکی دو اشتباه پیش آمد اما خوشبختانه گلی به ثمر نرسید. در مجموع با توجه به شرایطی که داشتیم بچه ها متفکرانه و جسورانه بازی کردند و در این رشته سخت یک امتیاز گرفتیم.

وی ادامه داد: شما می توانید به تیم خود یاد دهید که توپ را حفظ کند، اما نمی توانید ضربه آخر را بزنید. ما به هدف آنها رسیدیم اما شکست خوردیم و این ضربه آخر به کیفیت بازیکن برمی گردد.

سرمربی پیکان گفت: در ابتدای بازی دو اشتباه مهلک داشتیم که اگر گل می خوردیم اشتباه می شد. اگر این اشتباهات کودکانه را انجام ندهیم خیلی بهتر می شویم. در مجموع از نتیجه تساوی و یک امتیاز راضی بودیم.

امیر گاله نویی در نشست خبری پس از تساوی بدون گل مقابل پیکان گفت: از بازیکنانم بابت شرایطی که در بازی قبل برای ما ایجاد کردند تشکر می کنم. دیدید امروز چه گل هایی زده نشد و 10 درصد به تیم حریف فرصت ندادیم. نمی دانم در مورد تعدادی از مسائل چه بگویم.

وی افزود: و من گرفتار بی عدالتی بازی شدم. بعد از 42 سال متوجه شدم که این حکم قابل تمدید است. من واقعا خودمو بریدم قاضی چه ربطی به محروم کردن ما دارد؟ و پارسال داور حذف شد. امروز یک پنالتی بدهکار بودیم. من تعجب می کنم که چطور وقتی کوچکترین اتفاقی برای ما می افتد، داورهای یک، دو و چهار همه را به اشتراک می گذارند تا نظر بدهند، اما در خانه حریف می گویند ما ندیده ایم.

سرمربی گل گهر گفت: در بازی با استقلال و پرسپولیس هم همینطور بود و در بازی مقابل نساجی دو پنالتی ما را اجرا نکردند. در بازی امروز تیم کمک های اولیه 100 درصد صحنه را دید و کفش ها روی پای بازیکن ما بود.

وی با اشاره به شرایط پیکان تاکید کرد: پیکان تیم چگری است و سوراخ ها را بسته بود و در این شرایط کسب موقعیت و گلزنی سخت می شود و از موقعیت های مشابه استفاده نکردیم و اجازه یکی از پنالتی های خود را ندادیم. گرفته شد. ما می دانستیم که پیکان لایه های دفاعی ایجاد می کند و ضد حملات شما را تماشا می کند، بنابراین یک هافبک تکنیکی راه اندازی کردیم و در نیمه دوم تاکتیک ها را تغییر دادیم که نتیجه داد. در مجموع امروز با 2 امتیاز تنبیه شدیم. اگر پنالتی می گرفتند و گل می زدند، جریان مسابقه فرق می کرد اما کپال ناظمی داور بازی آن را از ما گرفت.

قلعه نویی ادامه داد: تیم ما عالی بازی کرد. با اینکه 2 یا 3 بازیکن نداشتیم اما ذخیره ها عملکرد خوبی داشتند و عملکرد ما در چرخش توپ و موقعیت خوب بود.

سرمربی گل گهر در خصوص خبرنگاری که از اعتراض ها و حساسیت های فراوان به این تیم پرسیده بود، گفت: من با استقلال به کنفرانس نرفتم و بیانیه ای ندادیم، اعتراضی نکردیم و گلایه نکردیم. “میخوای ساکت بمونی؟ باید یه چیزی بگی که مدرک داشته باشه.

وی در خصوص اینکه به نظر می رسد سعید صادقی زمین خورده است، گفت: درست است که امروز یکی دو موقعیت را خراب کرد اما دروازه بان حریف هم واکنش های منصفانه ای نشان داد و نباید از او چشم پوشی کرد. اما این شرایط برای هر بازیکنی که زمین بخورد ممکن است پیش بیاید اما سعید زمین نخورد و امروز اگر پنالتی داشت باز هم می باخت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید