داور پنالتی رضاوند را اجرا نکرد/ این چمن ها را 20 سال پیش در اروپا داشتیم!


ساعت: 21:29
تاریخ انتشار: 1301/07/22
کد خبر: 1903297

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مدافع ذوب آهن به جای توپ به رضاوند ضربه زد اما داور پنالتی نگرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روی ماتا در نشست خبری پس از دیدار ذوب آن و استقلال که با برتری یک بر صفر آبی پوشان همراه بود، اظهار داشت: می دانستیم بازی سختی در پیش است و از کسب این سه امتیاز بسیار خوشحالیم. برای تهران این اولین باری است که ذوب آهن شکست می خورد اما همچنان از نظر دفاعی برای ما مشکل ایجاد می کند. آنها با بازیکنان زیادی در دفاع حضور داشتند و منتظر ضد حملات بودند. این کار را برای هر تیمی سخت می کند.

وی در ادامه افزود: کیفیت حملات ما در این دیدار چندان خوب نبود. تیم ما نه تنها با کیفیت است. هم کیفیت بالایی دارد و هم با تمام وجود بازی می کند. برای کسب این سه امتیاز سخت کار کردیم. می توان گفت گل به خودی بود، اما اگر دفاع خوب بازی نمی کرد، دو بازیکن داشتیم که می توانستند گل را بزنند. در فوتبال وقتی سخت کار کنی می توانی بازی را ببری.

مربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: باز هم می خواهم حرفی بزنم که نه من دوست دارم بگویم و نه سرمربی تیم; نباید اینطور باشد و نباید چیزی در این مورد بگوییم. آرش رضوند یک پنالتی تمیز گرفت. دفاع وسط ذوب آن به جای توپ به آرش برخورد کرد. این صحنه ها را ببینید واقعا چیزهای زیادی در جریان است. این پیروزی را به سرمربی تیم تقدیم می کنم که متاسفانه امروز در کنار ما نیمکت نشین نبود اما در طول هفته تلاش زیادی کرد تا بازیکنان را برای این بازی آماده کند و شایسته این پیروزی است.

ماتا در پاسخ به سوالی درباره کیفیت ورزشگاه فولادشهر و انتقادات ساپینتو گفت: من چیزی نشنیدم. حالا که می گویی، فکر می کنم چمن خیلی بلند است و سرعت بازی را کم می کند. این نوع چمن برای تیم های سریع و با کیفیت مناسب نیست. ما 20 سال پیش این نوع چمن را در اروپا داشتیم که خیلی بلند بود.

وی درباره تغییرات تیمی استقلال و نقش سعید مهری در پیروزی امروز این تیم توضیح داد: بازیکنانی که بیرون آمدند خیلی خوب کار کردند اما گاهی اوقات بازی به نفع آنها پیش نمی رفت. وقتی بازیکنانی را وارد می‌کنید که می‌توانند تأثیرگذار باشند، تعویض‌هایی انجام می‌دهید. همه بازیکنان کمک کردند. شهباززاده، مهری. می دانستیم که انتخاباتی داریم که می تواند تاثیرگذار باشد.

وی درباره گل نخوردن مهاجمان استقلال نیز گفت: وقتی مهاجم گل نمی زند همه می گویند چرا گل نمی زنی اما این یک تیم است. اگر مهاجم نباشد می تواند مدافع یا هافبک گلزن باشد. موقعیت های زیادی خلق کردیم. گاهی توپ گل می شود و گاهی نه. تمام هفته سخت کار کردیم و خوب تمرین کردیم. گاهی هرچقدر هم فشار بیاوری کار جلو نمی رود اما گاهی با اشاره تغییراتی ایجاد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید