واکنش سرمربی استقلال به اجرا نشدن پنالتی استقلال: کارشناسان داور هم گفتند پنالتی نمی شود.

واکنش سرمربی استقلال به اجرا نشدن پنالتی استقلال: کارشناسان داور هم گفتند پنالتی نمی شود.

نساجی مازندران پس از تساوی مقابل استقلال در تهران اردوی خود را برپا کرد. شاهرو بیانی مربی این تیم در حاشیه تمرین امروز این تیم در خصوص دیدار روز گذشته نساجی مقابل استقلال گفت: بازی بسیار خوبی بود و فوتبال تحت فشار بود؛ در حالی که این دیدار با استقلال همراه بود. می دانستیم استقلال چه فوتبالی بازی می کند و کادرفنی و آقای ساکت الهامی همه جنبه های مثبت و منفی آنالیز را به بچه ها گفتند. روز خوبی برای نساجی بود و خوشبختانه تیم ما تیمی است که در زمین فوتبال خیلی خوب بازی می کند و سبک دفاعی نداریم. ما از یک دقیقه تا دقیقه 90 حمله کردیم و فوتبال جلو بود و روی آن کار کردیم. برنامه ریزی کردیم که یک هفته فوتبال خوب بازی کنیم. آقای الهامی یکی از مربیان خیلی خوب فوتبال ما هستند که فوتبال را خوب می شناسند و تک تک بازیکنان تیم مقابل را خوب می شناسند. آنالیز ما همیشه خوب بوده و شناختی که از تیم های دیگر داریم خوب است. .از حضور در نساجی و همکاری با آقای ساکت الهامی بسیار خوشحالم.

وی در واکنش به اعتراض استقلالی ها به داوری دیروز و اعتقادشان به پنالتی در برخورد علیرضا حقیقی و ارسلان مطهری، گفت: وقتی بازیکنان حریف می آیند و اینطور حرف می زنند، مردم متاثر می شوند. بیایند بگویند با بودجه 35 میلیاردی و کمترین قیمت، تیراژ خوبی دارند، بازیکنان خیلی خوبی داریم مخصوصا بازیکنان باتجربه ای مثل مسعود شجاعی، اکبر صادقی، حامد شیری و… همه بازیکنان ما خوب هستند تیم حرفه ای با بازیکنان باتجربه و جوان.بعد از بازی وقتی هیچ کارشناسی نظری نداد، گفتند 100% پنالتی است و فوتبال کثیف است. کارشناسان گفتند پنالتی وجود ندارد و ما متوجه شدیم چون فیلم را دیدیم و متوجه شدیم که اینطور نیست باید بازی کنیم. خیلی خوبه که اگه 100% پنالتی نگیرن ما بیشتر گل میزنیم و میبریم.که اصلا در کمین نبود .

وی سپس با انتقاد از وجود چنین حواشی در فوتبال گفت: از مشکلات فنی در فوتبال صحبت کنیم و حواشی را کم کنیم. اینها چیزهای زیبایی نیستند. برخی از هواداران بازی را نمی بینند و فکر می کنند نساجی برابر استقلالی ها است. ما سخت تلاش می کنیم و شبانه روز برای ارائه فوتبال زیبا تلاش می کنیم و خوشحالیم که هم هواداران تیم نساجی مازندران از ما راضی هستند و هم مدیرعامل؛ و خود بچه ها از خودشان راضی هستند. چون فوتبال بازی می کنیم و زحمت می کشیم و دنبال حاشیه نیستیم. خدا را شکر همه کارشناسان تیم ما را ستایش می کنند.

سرمربی نساجی در خصوص نتایج نامطلوب این تیم در نیم فصل و وضعیت سوزی بازیکنان نساجی توضیح داد: زیبایی فوتبال این است که خیلی از موقعیت ها گل نمی خورند. اگر همه شانس ها گل شوند، بسکتبال می شود. ما در نیم فصل با پنج تیم اول بازی کردیم اما خدا را شکر با گهر مساوی کردیم. مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی در حضور هواداران به تساوی رسیدیم و تنها به پرسپولیس باختیم. در نیم فصل دوم با برنامه وارد مسابقات شدیم. توپ های ما گل نشد، اما امتیازهای خوبی گرفتیم. در آبادان باید می بردیم اما مساوی کردیم. در نیم فصل دوم شرایط سخت می‌شود و به قول خودشان دروازه‌ها کوچک‌تر می‌شود و همه می‌خواهند امتیاز بگیرند و مسابقات سخت می‌شود، اما ما قصد داریم جلوتر بازی کنیم. امیدوارم بازی به بازی بهتر بازی کنیم.

دره پایان پیشکسوت استقلال درباره ماجرای سربازی دو بازیکن استقلال و شرایط آن تیم گفت: قبل از بازی با من و آقای ساکت الهامی مصاحبه شد و خواستیم هر دو جوان باشند. اگر این بازیکنان را از بازی محروم کنیم ضرر می کنند چون ملی پوش هستند و الان در آستانه جام جهانی هستیم و می توانند به تیم ملی کمک کنند. تیم استقلال هم تیم قابل احترامی است و کادرفنی و بازیکنان بسیار خوبی دارد و با حضور یک مربی ایتالیایی و بازیکنان خوب هم اکنون در بالای جدول قرار دارد. از این به بعد به آنها می گویم که انرژی منفی را از خود دور کنند و تلاش کنند و هواداران خود را خوشحال کنند. من هم نسبت به تیمم تعصب دارم. استقلال چندین سال است که جامی نگرفته اما امسال شایسته آن است و هیچ دغدغه ای برای مدیریت، کادرفنی و بازیکنان ندارد و خوب کار می کند. امیدوارم امسال قهرمان شوم.

دیدگاهتان را بنویسید