پنالتی پرسپولیس برای تیم هایی مثل مس اجرا نمی شود/ از کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت می کنیم

ساعت: 11:00
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785660

سرمربی تیم فوتبال مس گفت: حکم انضباطی بازی با پدیده باید هر چه زودتر اعلام شود و از این بابت گلایه دارم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد ربیعی سرمربی تیم مس درباره دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: این دیدار یکی از بهترین بازی ها بود چرا که موقعیت های زیادی برای هر دو تیم وجود داشت. برای گرفتن سه امتیاز به زمین رفتیم و دو ضربه به تیر افقی پرسپولیس زدیم. ما یک کار تهاجمی را درست انجام دادیم. لحظه ای که گل می زنید، لحظات بعد از آن بسیار مهم است. یک پنالتی گرفته شد که در مورد آن بحث شد اما خیلی زود بازی مساوی شد. در پایان نیمه دوم هر دو تیم تلاش زیادی کردند.

سرمربی رفسنجان کپر درباره ضربات پنالتی پرسپولیس گفت: بحث فیلم و بحث نیروی کار است. نیروی انسانی که دروازه بان ماست می گوید بازیکن حریف به پایش لگد زده است، فیلم هم خیلی مشخص نیست اما چنین برخوردهایی برای تیم هایی مثل مس رفسنجان جریمه نمی شود. داور پنالتی گرفت که من با آن موافق نیستم و پنالتی هم بلد نیستم.

ربیعی در گفت و گو با تهران ورزشی و اینکه آیا شانسی برای ورود تماشاگران به مس رفسنجان اعلام شده است، گفت: برای این بازی نیست. هیچ چیز مهمتر از سلامت انسان نیست. وقتی تیم را به لیگ برتر آوردیم، به خاطر کرونان موفق شدیم جشن بگیریم. حال اگر کرونا و نهادهای ذیربط تشخیص دهند که حضور تماشاگران با قوانینی که اتخاذ کرده‌اند منعی ندارد، قطعا حضور آنها به جذابیت بازی و اهمیت خانه کمک می‌کند.

وی در خصوص نتیجه بازی لغو شده مقابل پدیده اذعان داشت: از این موضوع گلایه دارم. حکم انضباطی این دیدار باید هر چه زودتر صادر شود تا جدول بهتری داشته باشیم و این برای تیم ما مهم است.

خاخام درباره دیدار هفته ششم مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: امسال قرعه سختی داشتیم. با سپاهان در اصفهان، با فولاد در اهواز، با پرسپولیس و آلومینیوم هم بازی کردیم که فعلا صدرنشین است. لغو بازی با پدیده هم به ضرر ما بود چون در آن مقطع ما را از ریتم مسابقه دور کرد. می دانیم بازی با نفت مسجد سلیمان سخت است. بازی در مسجد سلیمان همیشه سخت بوده و ربطی به این شرایط ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید