کمیسیون های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال باید با پیروان برخورد کنند/ فراموش شده ها فضای فوتبال را به گرد و غبار آلوده نکنند!

ساعت: 16:23
منتشر شده در: 14/03/08
کد خبر: 1778937

واکنش تند سپاهان به اظهارات مدیر تیم فوتبال پرسپولیس؛

مدیر تیم فوتبال سپاهان به اظهارات مدیر تیم فوتبال پرسپولیس واکنش رسمی نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه سپاهان ؛ رضا فتاحی مدیر تیم فوتبال این باشگاه پس از اظهارات افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تعیین محل برگزاری بر عهده باشگاه میزبان است و پس از تایید سازمان برگزار کننده لغو لغو نمی شود. و جابجایی در مسابقه مجاز است. بی اطلاعی از اعمال و اظهار نظرهای خاص و حامیانه مردم در باشگاه های مختلف، فضای فوتبال را آلوده و باعث التهاب و تنش در بین هواداران ارزشمند باشگاه می شود که این امر مغایر با روحیه جوانمردی و الزامات فدراسیون و سازمان لیگ و سازمان لیگ است. تأکید بر کمیته های اخلاقی و انضباطی است.

فتاحی در ادامه بیان می کند: تغییر مکان بین تیم های سپاهان و نفت مسجد سلیمان به درخواست باشگاه میزبان بوده و ربطی به باشگاه سپاهان ندارد. باشگاه سپاهان تمام اقدامات لازم را برای استقرار در مسجدسلیمان انجام داده است ، اما به گفته مقامات ، سازمان لیگ از اعزام وی به مسجدسلیمان خودداری کرد و ما تا ساعت 19:00 شنبه ، 08/01 / 1400 محل مسابقه را نمی دانیم ، و حتی آقای نویدکیا قبل از تصادف در یک کنفرانس مطبوعاتی به این موضوع اشاره کرد.

مدیر تیم فوتبال سپاهان گفت: علیرغم میل باطنی و رویه اخلاقی در باشگاه سپاهان به اطلاع همگان می رساند که موارد مورد نظر جعلی یا از روی ناآگاهی بوده و به تفصیل اعلام خواهد شد؛ فصل 99-98 تیم ها شهرداری های ماهشهر و پرسپولیس که میزبان حقوق مردم خوب ماهشهر بود به شهر آبادان منتقل شد! او همچنین فراموش کرد که در مسابقات جام حذفی از فصل 14-1999 تیم های شاهین بندر عامری و پرسپولیس که حق میزبانی از افراد خوب بندر امیری را داشتند در بوشهر برگزار شد و در همان زمان بود. که تیم فوتبال این باشگاه ، اگرچه یک ورزشگاه غیر استاندارد ساوه است ما مجبور شدیم در ساوه حضور پیدا کنیم و مسابقه ای را با خوشه طلایی برگزار کنیم و در همان مسابقه ، مقامات شهر ساوه تمام تلاش خود را برای برگزاری بهتر این مسابقه به کار بستند. به اطلاع کلیه مردم عزیز می رسانیم که این باشگاه به منظور کاهش تنش بین هواداران دو باشگاه و با توجه به حضور قوی تیم پرسپولیس در مسابقات باشگاهی آسیا و درخواست شخصی آقای یحیی گل محمدی در تاریخ 16.07.1400 در تهران یک بازی دوستانه برگزار کردیم متاسفانه خود آقای پیروانی باز هم با اظهارات غیرواقعی حاشیه و تنش ایجاد می کند.

فتاحی در پایان گفت: شایسته است کمیته محترم اخلاق و انضباط فدراسیون فوتبال وارد این موارد شود تا انشاءالله در این فصل فوتبال شاهد چنین اقداماتی نباشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید