شکایت رای کمیسیون انضباطی را به فیفا خواهیم برد/ تیمی به نام پرسپولیس را برای فصل آینده تعطیل می کنیم.


ساعت: 09:58
تاریخ انتشار: 1801/03/18
کد خبر: 1844373

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با این رویه به نتیجه نخواهیم رسید و برای اینکه هواداران خود را از حق خود محروم نکنیم، پرونده پرسپولیس و تراکتورسازی را با مدارک در فیفا خواهیم گرفت. دارند.”

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اعلام رای کمیته انضباطی برای بازی پرسپولیس – تراکتورسازی گفت: چرا رای با 3 هفته تاخیر؟ ما که آنجا هیچ طرفداری نداشتیم این رای را گرفتیم.

وی ادامه داد: چرا در بازی خانگی هواداران خود را محروم می کنیم تا با هواداران تراکتورسازی همدردی کنیم؟ آیا چنین چیزی ممکن است رخ دهد؟ یک سال پیش هم اتفاق مشابهی افتاد که اتوبوس ما در بازی با سپاهان شکسته شد و مقابل پرسپولیس ما را به خانه بردند. فکر نمی کنم با این رویه به نتیجه برسیم و برای اینکه حق هوادارانمان را نگیریم با مدارکی که داریم این پرونده را به فیفا خواهیم برد.

درویش در پاسخ به این سوال که آیا بهتر است ابتدا پرونده به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال و سپس به یک نهاد بین المللی ارجاع شود، گفت: آنچه که مشخص شده این است که آرای دو نهاد تفاوت چندانی با هم ندارند.

مدیرعامل پرسپولیس درباره قرارداد با کادرفنی خبر گفت: گل محمدی با این تیم قرارداد دارد و ادامه همکاری اجتناب ناپذیر است اما باید با یکی دو بازیکن مذاکره کنیم و زمانی که نهایی شد اعلام می کنیم. به هواداران قول می دهیم تیمی شایسته پرسپولیس بسازیم و قهرمانی های قبلی را تکرار کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید