برای استقلال فوتبال خودمان را بازی کردیم / پنالتی؟ ژست قبل از رسیدن به فرجی دیو بسته شد

ساعت: 00:30
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789558

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با ملک بازی کردیم و توانستیم موقعیت هایی را که ایجاد کردیم کسب کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رسانه رسمی پرسپولیس، حمید مطهری سرمربی پرسپولیس درباره بازی دربی گفت: بازی خوبی انجام دادیم. به خصوص در نیمه دوم برتری و شرایط خوبی از نظر مالکیت داشتیم که محسوس بود.

از این امتیاز موقعیت های خوبی به دست آوردیم که متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در این بازی موفق شدیم از کانال های کناری به خوبی استفاده کنیم. این برنامه ما بود و به آنچه می خواستیم رسیدیم، اما می توانستیم در سرعت بخشیدن به حملات و انتقال توپ به قسمت سوم حمله کمی بهتر باشیم و هنوز کار داریم. انشاالله این مشکل در بازی بعدی بهتر اجرا خواهد شد. در مجموع شایسته برد بودیم و می توانستیم این دیدار را ببریم.

سرمربی سرخپوشان درباره صحنه اعتراض و ادعای استقلال در محوطه جریمه اظهار داشت: خطای دید رخ داده و در نگاه اول چیز دیگری به نظر می رسد اما این صحنه اصلا پنالتی نبود. نظر کارشناسان داوری را در این زمینه دیدم. لطفا دوباره این صحنه را ببینید و بعد نظر دهید. در این صحنه مهاجم دوو استقلال قبل از رسیدن فرشاد فرجی به او به دلیل نرسیدن به توپ شروع کرده بود. دیدم برخی از کارشناسان قضایی هم گفتند این جریمه نیست. مهاجم استقلال قبل از رسیدن فرجی به فنس برخورد کرد و خودش را به زمین انداخت تا در محوطه جریمه ما اشتباهی رخ نداد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید