بوکسورهای کشورمان حریفان خود را شناختند/ میراحمدی و فرجی نمایندگان ایران در روز اول


ساعت: 11:07
تاریخ انتشار: 30.04.1401
کد خبر: 1884571

شب گذشته قرعه کشی مسابقات بین المللی کویت انجام شد و نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، اولین دوره مسابقات بین المللی بوکس در گروه مردان به میزبانی کویت از امشب (پنجشنبه – 9 تیرماه) در محل فدراسیون بوکس این کشور آغاز و تا سوم مرداد ماه ادامه خواهد داشت. .

بر این اساس شش بوکسور کشورمان به همراه یک مربی و مربی ارشد با حمایت مالی فدراسیون بوکس کویت در این رویداد حضور دارند.

مصطفی ریقی (وزن 51 کیلوگرم)، سجاد محمدپور (وزن 57 کیلوگرم)، باقر فرجی (وزن 63.5 کیلوگرم)، شاهین موسوی (وزن 80 کیلوگرم)، سیدحسین میراحمدی (وزن 80 کیلوگرم) و توفان شریفی (وزن 92 کیلوگرم) نمایندگان هستند. کشور ما در این رویداد قرار دارد.

مراسم قرعه کشی و جلسه فنی مربیان و سرپرستان تیم های شرکت کننده شب گذشته (چهارشنبه – 8 تیرماه) با حضور علیرضا ستاکی سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان در سالن «میلنی میزبان» برگزار شد. ” هتل. و نمایندگان ایران با حریفان خود دیدار کردند.

در حالی که پیش از این قرار بود این مسابقات در اوزان 52، 57، 63، 69، 75، 81 و 91 کیلوگرم برگزار شود، اما شب گذشته در مراسم قرعه کشی مقرر شد مسابقات در سال های 51، 57، 63.5، 71، اوزان 80، 92 و 92+ کیلوگرم برگزار می شود که با تصمیم کادر فنی شاهین موسوی در 80 کیلوگرم مبارزه می کند.

مصطفی ریگی نماینده وزن 51 کیلوگرم کشورمان پس از یک دور استراحت باید در گام نخست با برنده مبارزه بوکسورهای تایلندی و بلغارستانی مبارزه کند.

سجاد محمدپور در وزن 57 کیلوگرم در گام نخست به مصاف «بیا جوخادر» از سوریه می رود و در صورت صعود به مرحله بعد با یکی از نمایندگان اوکراین، تایلند و عراق مبارزه می کند.

بیکر فرجی بوکسور وزن 63.5 کیلوگرم کشورمان در اولین دیدار به مصاف حسن الفتعلی میزبان می رود و در صورت شکست آن حریف باید در دور بعد به مصاف موا الحماری برود.

سیدحسین میراحمدی بوکسور وزن 80 کیلوگرم کشورمان نیز در اولین دیدار خود به مصاف «راکعان التغفی» از عربستان می رود و سپس باید با «ویلیام روسنوف» از بلغارستان مبارزه کند. دیگر نماینده کشورمان در این دسته، شاهین موسوی، ابتدا باید به مصاف «رحماندو حلیمولاتی» از چین برود و سپس به مصاف یکی از نمایندگان آلمان، کویت و ازبکستان برود.

طوفان شریفی نیز در اولین مبارزه خود در وزن 92 کیلوگرم باید رشید مهرین فر از بحرین را شکست دهد و در صورت پیروزی به مصاف دیوربک اورالوف از ازبکستان خواهد رفت.

علیرضا استاکی به عنوان سرمربی و گلمرضا کریمی به عنوان مربی هدایت این افراد را بر عهده دارند.

امروز (پنجشنبه – 9 تیرماه) مسابقات از روز اول برگزار می شود که نمایندگان کشورمان بکر فرجی در گربه هستند. 63.5 کیلوگرم و حسین میراحمدی در گربه. 80 کیلوگرم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید