مسعود دیانی معاون شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران شد


ساعت: 11:14
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813324

علی رمضانی با حکم حجت الاسلام والمسلمین مسعود دیانی را به جای شعر و ادبیات داستانی در خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با حکم علی رمضانی (مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران)، حجت الاسلام والمسلمین مسعود دیانی به سمت معاون شعر و ادبیات داستانی این مؤسسه منصوب شد.

در حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین مسعود دیانی آمده است: «به یاری خداوند متعال; نظر به شایستگی، تعهد انقلابی، سوابق ادبی و مدیریتی جنابعالی به سمت «معاون شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران» منصوب می شوید.

با توجه به عنایت ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه شعر و ادبیات داستانی و موافقت اعضای هیأت امنای مؤسسه کتاب و ادبیات ایران، سطح سازمانی این واحد سازمانی از این پس ارتقاء خواهد یافت. معاون; شایسته است با در نظر گرفتن اولویت اصلی حمایت و تقویت جریان‌های فعال و متعهد به ارزش‌های انقلاب اسلامی، برای تدوین سیاست‌ها و راهبردها و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌ها، اقدامات لازم انجام شود. “

حجت الاسلام والمسلمین مسعود دیانی دانش آموخته حوزه علمیه کوم و دانشجوی دکتری الهیات است. فعالیت های او شامل ویرایش برنامه های ادبی شب های روایات و شب های هنر، سردبیری برنامه سوره، سردبیری مجله ادبی الفویه و عضویت در هیئت تحریریه ویکی منبع است.

گفتنی است، پیش از این غلامرضا طریقی (رئیس اداره گسترش شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران) به عنوان مشاور مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در زمینه فعالیت های فرهنگی منصوب شده بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید