حمله پیشکسوتان تیم فوتبال استقلال مقابل ریکاردو ساپینتو

حمله پیشکسوتان تیم فوتبال استقلال مقابل ریکاردو ساپینتو

روشن در خصوص باخت دو بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور تبریز در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: بازی های استقلال را نمی بینم چون با تماشای آن ها حرص می خورم! وقتی برای تماشای بازی حرص میخورم تماشا کردن چه فایده ای دارد؟ می فهمم استقلال مقابل تراکتورسازی ضعیف بازی کرد. متأسفانه از جمعه نمی توانیم نفس بکشیم!

وی با انتقاد از عملکرد استقلال با هدایت ریکاردو ساپینتو گفت: ما چند نوع مربی داریم. برخی از مربیان مربیان خوبی هستند و برخی نیز آرنج های خوبی هستند. یک مربی هم داریم که هم مربی خوبی است و هم آرنج راست را می چیند. در استقلال کدام یک از این عوامل را در بین مربیان می بینیم؟ وقتی ساپینتو سرمربی استقلال شد کلیپی دیدم که هنگام پنالتی به پشتش ضربه می زند! من صحبت کردم و گفتم استقلال نیازی به دلقک ندارد و آنها از حرف من ناراحت شدند. ساپینتو در یکی از مهمانی های استقلال لباس خوبی به تن داشت اما حرکاتی انجام داد که در خور استقلال نبود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: اگر سال گذشته استقلال قهرمان شد 50 درصد آن مدیون آرتور کوین یاماگا بود. او فصل گذشته هر تیمی را گیج می کرد اما امسال او در دفاع راست بازی می کند! او می‌توانست مهره خوبی برای مهدی کایدی باشد، اما هر دو شکست خوردند. یاماگا بازیکن درجه یک نیست، اما خیلی سخت کار می کند. ما مربی ای می خواستیم که مثل رایکوف هم مربی و هم هوادار تیم باشد. وقتی چند کلمه گفتم ناراحت شدند. من با مترو و اتوبوس رفت و آمد می کنم و اگر چیزی می گویم از طرف مردم است.

روشن درباره ادامه یا عدم ادامه همکاری باشگاه استقلال با ساپینتو گفت: باید ببینیم فتح الله زاده چه سیاستی دارد و می خواهد چه کار کند. این مربی را مصطفی آجورلو آورده و الان در باشگاه نیست. چه کسی باید پاسخگو باشد؟ به نظر من باید قرارداد ساپینتو بازنگری شود و به این راحتی کار با او را قطع نکنند. همانطور که بحث پول پاداش و قرارداد باید به موقع باشد، او نیز باید به خاطر رفتارش جریمه شود. قرارداد ساپینتو باید به طور کامل بازنگری شود.

دیدگاهتان را بنویسید