علت اقدام ریکاردو ساپینتو مقابل پرسپولیس

علت اقدام ریکاردو ساپینتو مقابل پرسپولیس

پس از ناکامی ریکاردو ساپینتو در تبریک قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر، یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مصاحبه ای انجام داد و او را بی فرهنگ و بی شخصیت خواند که با واکنش تند این مقام مسئول همراه شد. کانال باشگاه استقلال همچنین مدیرعامل و برخی دیگر از عوامل باشگاه پرسپولیس در این باره مصاحبه ای انجام دادند و البته رفتار محترمانه تری از ریکاردو ساپینتو را مورد انتقاد قرار دادند.

ریکاردو ساپینتو فکر نمی کرد عدم تبریک قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اینقدر حاشیه ساز باشد. او از این مشکل ناامید است و متوجه شده است که به دلیل تفاوت های فرهنگی، گاهی حرف هایش برداشت های متفاوتی از آنچه می گوید و منظورش را برمی انگیزد. وقتی خبرنگار در نشست خبری بعد از بازی با تراکتورسازی از او پرسید که آیا قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را تبریک نمی گویید، گفت که این کار را نمی کنم چون فکر می کنم استقلال شایسته قهرمانی در لیگ برتر است. یعنی از نظر این مربی استقلال شایسته قهرمانی در لیگ برتر بود و به گفته خودش استقلال شانس قهرمانی در لیگ برتر را به دلیل اشتباهات داوری از دست داد!

مورایس سرمربی تیم سپاهان در هفته های اخیر بارها تیم پرسپولیس را گلزن خطاب کرده و اعتراف کرده که تیمش پنالتی نیست و این اشاره ای به پنالتی های پرسپولیسی ها بود. ریکاردو ساپینتو هرگز. او در نشست خبری خود حاضر نشد، به اشتباهات داوری مقابل پرسپولیس اشاره کرد و حتی به انتقال بازی پیکان و پرسپولیس به ورزشگاه آزادی واکنشی نشان نداد و حرفی نزد. موضوعی که سرمربی استقلال بر آن تاکید کرد اشتباهات داوری مقابل استقلال بود و به همین دلیل استقلال شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد.

دیدگاهتان را بنویسید