ریکاردو ساپینتو سرمربی پرسپولیس شست و شو و پراکنده شد

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرسپولیس شست و شو و پراکنده شد

آخرین دیدار هفته پنجم بیست و دومین دوره لیگ برتر از ساعت 19 امروز در ورزشگاه آزادی بین تیم های استقلال و پیکان برگزار شد که در یک قدمی سرخپوشان شکست می خورند.

ریکاردو ساپینتو در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از آن بازی گفت: “در نیمه اول ما بسیار قوی به نظر می رسیدیم و فشار می آوردیم و به تیم حریف اجازه بازی نمی دادیم.” در نیمه اول ما آن تیم را مهار کردیم. موقعیت ها و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم.

وی ادامه داد: ما در این بازی موقعیت های زیادی داشتیم اما باید برای گلزنی گام برداریم. تیم حریف خیلی دفاعی بازی می کرد اما باید گل می زدیم. آنها با 9 بازیکن دفاع کردند. پیکان خیلی خوب دفاع کرد اما واقعیت این است که اگر در همان دقایق اول نتوانید گلزنی کنید به مشکل می خورید. تنها کاری که نکردیم گلزنی بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: همانطور که گفتم باید خودمان را تقویت کنیم تا بتوانیم در ضربات آخر عملکرد خوبی داشته باشیم. دو امتیاز از دست دادیم. می توانستیم با یک برد به اوج برسیم اما باید گل بزنیم. تا گل نزنیم نمی‌توانیم برنده شویم.

ساپینتو درباره شعارهایی که هواداران در پایان آن بازی سر دادند و صبر کمی که برای برد دارند، گفت: هواداران می خواهند ما برنده شویم. برای پیروزی باید فوتبال مثبت بازی کنیم. ما برای رسیدن به این هدف تلاش می کنیم. اگر در نیمه اول دو یا سه گل می زدیم، بازی متفاوتی بود. من هم مثل هواداران می خواهم برنده شوم. ما به تلاش خود ادامه می دهیم و به مبارزه ادامه می دهیم. ما معتقدیم که قهرمان می شویم.

وی درباره داوری آن مسابقه و گلی که به ثمر نرسید گفت: اگر یک بار دیگر بازی را تماشا کنید، اشتباهات کوچکی را مشاهده می کنید که داور به اشتباه آن را زده است. زمان آن فرا رسیده است که داوران کیفیت خود را ارتقا دهند. امتیاز ما را می گیرند. امیدوارم در مسابقات بعدی عملکرد خوبی داشته باشند. این مشکلات را در بازی قبل گفتم.

ساپینتو در پاسخ به از دست دادن 7 امتیاز از 15 امتیاز ممکن، گفت: بازی های زیادی از این دست خواهیم داشت. ما در مقابل تیم هایی که دفاع بازی می کنند موقعیت داریم. در این بازی موقعیت های زیادی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره صحبت های معتبی حسینی مبنی بر اینکه پست های اصلی بازی برای پیکان بود، گفت: به نظر او احترام می گذارم اما شاید چیزهایی را فراموش کرده است. برو آمار رو چک کن نمی دانم کدام بازی را تماشا کرده است. آنها لیاقت یک امتیاز را نداشتند، اما داشتند. وقتی یک بازی خانگی دارید و می خواهید برنده شوید، باید ریسک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید