کاپیتان پرسپولیس تراکتورها را شست و شو داد و پراکنده کرد

کاپیتان پرسپولیس تراکتورها را شست و شو داد و پراکنده کرد

در جریان دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس اتفاقات ناگواری رخ داد تا سرخپوشان تهرانی خوش شانس بودند که بدون مصدومیت از تبریز به تهران بازگشتند. سنگ اندازی های متعدد هواداران تراکتور، دیدار تراکتور و پرسپولیس را نیمه کاره گذاشت و حالا همه منتظرند تا ببینند کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این دیدار چه رای خواهد داد. یکی از بازیکنانی که در این بازی حاشیه ای خبرساز شد، امید عالیشاه کاپیتان تیم در آن بازی بود. او از ابتدای بازی مورد حمله هواداران تراکتور قرار گرفت و در حمایت از هم تیمی هایش به خشم و سنگسار هواداران حاضر در ورزشگاه واکنش نشان داد. این در حالی است که این بازیکن به عنوان کاپیتان پرسپولیس در بازی با تراکتور از هم تیمی ها و هم تیمی های خود حمایت می کرد و شاید اگر دچار این حادثه نمی شد اتفاقات بدتری می افتاد. شاید اگر علیچه از یارانش دفاع نمی کرد، حالا شکل انتقاد از او شکل و رنگ دیگری به خود می گرفت، اما او به عنوان ناخدا به این اتفاقات واکنش نشان داد.

امید عالیشاه در مورد اتفاقات تبریز و جنجال های آن گفت: متأسفانه حتی قبل از بازی هم بدحجابی های زیادی در حق تیم ما انجام شد و اتفاقاتی افتاد که واقعاً در شأن فوتبال و باشگاه ما پرسپولیس نبود. حتی زمانی که آقای گل محمدی بود. رفتن به ورزشگاه و چمن قبل از مسابقه، سنگسار شد و توهین شد، این مشکلات واقعا ناراحت کننده است و شما هیچ جا چنین مشکلاتی را نمی بینید.

او گفت: هواداران حاضر در ورزشگاه به ما توهین کردند و به سمت ما سنگ پرتاب کردند. این مشکلات قبل از شروع مسابقه ایجاد شد و ما در آن زمان در زمین نبودیم و قطعا نمی توانند ما را مقصر این مشکلات بدانند. متاسفانه وضعیت ورزشگاه به قدری وحشتناک بود که آقای گل محمدی حتی در بین دو نیمه نتوانست به رختکن بیاید و نکات تاکتیکی را به ما بگوید. در این شرایط برگزاری بازی درست بود؟ اگر خدای ناکرده کسی مجروح شود چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

کاپیتان پرسپولیس درباره بازی با تراکتورسازی توضیح داد: آقایان مدعی سنگ پرانی هواداران هستند اما اگر این حرف درست است چرا ساغلام و مهدی کیانی به عنوان سرمربی و کاپیتان تراکتورسازی پشت بلندگو رفتند و بارها از او پرسیدند. هواداران ورزشگاه سنگ پرتاب کنند؟ همه از تلویزیون دیدند که در ورزشگاه چه اتفاقی افتاد. آنها نمی توانند بگویند که فقط چند نفر این کار را کردند، اما بسیاری از مردم در استادیوم بدترین رفتار را با ما داشتند. تقصیر ماست که پنج بار پیاپی قهرمان ایران شدیم؟ جالب اینجاست که از زمان بعد از بازی تا امروز همه جور آدمی برای ما حاشیه درست کرده اند و عکس های من در فضای مجازی پخش می شود که خنده دار است. به نظر من این درست نیست. واقعا جایگاه اخلاق در فوتبال ما کجاست؟

عالیشاه گفت: آیا هواداران فکر نمی کردند که این سنگ ها می تواند خطری جدی برای بازیکنان ایجاد کند؟ پلیس های سخت کوش امیدوارم دیگر چنین مشکلاتی نداشته باشیم و شرایط به گونه ای باشد که همه از فوتبال لذت ببریم.

دیدگاهتان را بنویسید