دوباره 13 فروردین و دوباره مس رفسنجان / تکرار تراکتورها در 1401 .


ساعت: 13:57
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1818360

تراکتورسازی در اولین بازی خود در سال جدید دوباره به مصاف کپر رفسنجان می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای تراکتور، وی در اولین دیدار خود در سال 1401 یکشنبه 14 فروردین در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان کپر رفسنجان است.

نکته جالب اینکه تراکتوری ها سال گذشته در دیدار مقابل کپر رفسنجان که 14 فروردین ماه نیز میزبان ورزشگاه یادگار امام راه تبریز بودند کار خود را آغاز کردند و با تساوی به پایان رسیدند.

اما سرخپوشان آذربایجانی که فصل گذشته عملکرد خوبی مقابل نارنجی های رفسنجانی داشتند و در دو دیدار رفت و برگشت توانستند 4 امتیاز از حریف بگیرند، در این فصل به مصاف این تیم رفتند.

تراکتور بازی را 3 بر 2 مغلوب مس رفسنج کرد و 10 روز بعد در تبریز در جام حذفی دوباره به مصاف این تیم رفت که این بار پس از تساوی بدون گل در وقت های قانونی و اضافه، باز هم پس از ضربات پنالتی شکست خورد. پشت سد رفسنجانی بایست.

حالا تراکتورسازی به دنبال بازی برگشت مقابل رفسنجان کپر در ابتدای سال جدید است و با توجه به احتمال برگزاری این دیدار در حضور تماشاگران باید دید که جادوی حضور پرشور در ورزشگاه و پیروزی تیم محبوبشان است. شکسته می شود یا تاریخ تکرار می شود یا هت تریک برای تکمیل شکست؟!

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید