قطعنامه شورای حکام علیه ایران در سال 1401، تکرار قطعنامه 99 این شورا در دوران روحانی/ چرا مجرمان سایبری آمریکایی می خواهند هوس های دوره نازک را تکرار کنند؟


ساعت: 14:17
تاریخ انتشار: 1401/03/14
کد خبر: 1854851

مصوبه 1401 شورای حکام علیه ایران که البته عملاً تشریفاتی و بدون اثر عملیاتی است، دقیقاً تکرار مصوبه 1378 این هیئت علیه ایران و حاصل یک سیاست خارجی معنوی و ظریف است. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصوبه 1401 شورای حکام علیه ایران که البته عملاً تشریفاتی و بدون اثر عملیاتی است، دقیقاً تکرار مصوبه 1378 این هیئت علیه ایران و حاصل یک سیاست خارجی معنوی و ظریف است. . مجرمان سایبری ایرانی-آمریکایی در تهران به دنبال اعمال این سیاست های منفعلانه برای افزایش فشار بر ایران هستند و البته دولت آقای رئیسی نیز عاقلانه با زیاده خواهی مخالفت کرده است، بنابراین تنها در صورتی می توان به توافق رسید که موثر و مفید باشد.

در سال 1997، اسرائیل مدعی شد که ایران به فعالیت های هسته ای مشکوک است. هم ایران و هم سایر کشورها و هم آمانو، دبیرکل سابق آژانس انرژی اتمی، این ادعاها را نادیده گرفته اند و در نتیجه گزارش های اسرائیل بی اثر بوده است.

در پی مرگ مشکوک آمانو گروسی، وی دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی شد و بار دیگر ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر تعصب سیاسی به نفع اسرائیل را تکرار کرد. ظریف و روحانی، در کمال تعجب سایر کشورهای عضو و برخلاف قوانین رسمی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که بازرسی را تنها بر اساس اسناد و شواهد معتبر مجاز می‌دانند، عملاً به این ادعاهای نادرست اسرائیل اعتراف کردند و به بازرسان اجازه بازرسی سایت‌های ادعایی اسرائیل را دادند. به آژانس بده!

این عقب نشینی باورنکردنی دولت روحانی باعث شد که شورای حکام در سال 1378 و در همان دولت روحانی با استناد به برخی ادعاهای سطحی و پیش از برمه، قطعنامه ای علیه ایران صادر کند و در روزهای اخیر نیز با استناد به همین مصوبه، همین مصوبه را تکرار کرده اند. ادعاها

جالب اینجاست که مجرمان سایبری آمریکا در ایران همچنان خواستار عقب‌نشینی و تکرار سیاست‌های منفعلانه دولت روحانی هستند، چرا که صدور قطعنامه‌ها علیه ایران و وخامت مذاکرات خارجی زمینه را برای حمله آنها به نظام و دولت فراهم می‌کند.

اما دولت آیت‌الله رئیسی با اطلاعات ویژه‌ای که مطابق با قوانین بین‌المللی عمل می‌کند، از آژانس انرژی اتمی می‌خواهد که قوانین خود را رعایت کند و بدون سند ادعای اسرائیل علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران را تکرار نکند و اسناد معتبری را برای بررسی بیشتر ارائه کند.

بدون شک همانند میدانی دستور توقیف کشتی ایرانی از یونان تنها با انتقام و انتقام لغو شد. این در مورد حمایت از حقوق و دارایی های هسته ای ایران است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید