داستان تاج جعلی تراکتورها

داستان تاج جعلی تراکتورها

مرتضی اسدی، کاپیتان سابق تراکتورسازی درباره شکست خانگی یک بر صفر دیروز (جمعه) این تیم مقابل استقلال گفت: تراکتورسازی چندین بازی انجام داده تا به پیروزی نرسد. متاسفانه همان باگ هایی که در بازی های قبلی تراکتور وجود داشت در این بازی نیز مورد توجه قرار گرفت. این یک روند تکراری است که در تراکتور وجود دارد. دو سه مورد جدید هم روی تراکتور تاثیر گذاشته و تا زمانی که این اتفاقات حل نشود، تراکتور هم همین وضعیت را دارد.
وی افزود: بازی با استقلال به گونه ای انجام شد که گویی اعضای تیم تراکتورسازی استقلالی هستند و هیچ تمایلی برای بردن این تیم نداشتند. آیا تراکتور می تواند در خانه موقعیت خالی نداشته باشد؟ تراکتور حتی یک گل هم به سمت دروازه استقلال شلیک نکرد.

پیشکسوت باشگاه تراکتورسازی با اشاره به مشکلات مدیریتی در این باشگاه گفت: مشکلات مدیریتی در باشگاه تراکتورسازی حرف اول را می زند. آنها در نقل و انتقالات ضعیف عمل کردند و تراکتورسازی هم کمبود بازیکن داشت. به نظر من سولدو مربی تیم مترسکی بیش نیست. حتی به او شیفت و به نوعی رتبه بندی می شود. استقلال مقابل تراکتورسازی که به پیروزی نیاز داشت از دقیقه 60 و 65 شروع به تغییر کرد. نمی خواهم بگویم استقلال تیم خوب و قدرتمندی است اما در آن لحظه باید می دید که باید تغییر کند.

اسدی ادامه داد: تراکتور در فصل نقل و انتقالات از پرتاب های بلند استفاده می کند. سولدو سرمربی این تیم هیچ برنامه و هدفی ندارد و تاکتیک این تیم فقط استفاده از شوت های از راه دور است. این مشکلات به کارکنان باشگاه برمی گردد که بد عمل کردند. به نظر می رسد آنها می خواهند تیم گل نخورد و تراکتور در همان رده ها بماند.

وی درباره تاکتیک تراکتور برای استفاده از ضربات راه دور نادر محمدی نیز توضیح داد: خدای ناکرده نمی خواهم از بازیکنی انتقاد کنم و انتقادی هم از او وجود ندارد. بالاخره بازیکنان دوست دارند در تیم های بزرگ بازی کنند. بحث من این است که این بازیکنان بدون مهارت و بیشتر برای منافع شخصی استخدام می شوند. بگذارید یک سوال فنی بپرسم. برای استفاده از آگوست زمانی که قصد پرتاب های بلند را دارید، لازم نیست مهاجم قد بلندی باشید؟ علی علیزاده را در فوتبال خود دیدیم، اما ببینید مهاجمان تیم های علیزاده چه کسانی بودند.

کاپیتان سابق تراکتورسازی با اشاره به میانگین قد مدافعان استقلال گفت: وقتی استقلال مدافعان بالایی مثل یزدانی و دانشگر دارد چطور قصد دارید پیمان بابای و سامان نریمان جهان را متهم کنید؟ این نشان می دهد که برنامه پشت صحنه نیست. در عوض تراکتورسازی باید یک ضدحمله برنامه ریزی می کرد اما این تیم هیچ برنامه ای نداشت. پاس های اشتباه زیاد و تعویض های دیرهنگام نیز در تراکتورسازی مورد توجه قرار گرفت. سولدو شیفت های خود را زمانی شروع کرد که فقط یک امتیاز عقب بود. در نهایت این مربی باید احساس می کرد که بازی باید روند و روش را تغییر دهد.

اسدی در واکنش به شایعه برکناری سولدو گفت: باید فلسفه این ماجرا را ببینید. مهدی کیانی بازیکن مستعد جذب باشگاه تراکتورسازی شد. مدیران باشگاه مهدی کیانی را فقط برای اطمینان خاطر هواداران به تراکتور آوردند. باید دید تیم در چه موقعیت هایی نیاز مبرم دارد. تراکتور به شدت به یک استارتر اوت نیاز داشت؟ آیا تراکتور به مهاجم، مدافع و بازیساز نیاز نداشت؟

وی افزود: تنها شانسی که مدیران و اعضای تراکتور آورده اند این است که کورونا پای هواداران این باشگاه را از ورزشگاه قطع کرده است. اگر هواداران در ورزشگاه بودند 90 درصد مشکلات حل می شد. در یک مقطعی غوغایی به پا شد که حول و حوش انتقال باشگاه اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است، اما گویا تکلیف آنها آنقدر قوی است که نگذاشتند چنین اتفاقاتی بیفتد. خدا عاقبت تراکتور را به خیر کند. متأسفانه، این بدان معناست که شما باید برای این فرآیندها هزینه کنید.

بازیکن سابق تراکتورسازی در پایان با اشاره به تاج گذاری این تیم در دیدار هفته گذشته مقابل صنعت نفت خاطرنشان کرد: هفته گذشته باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد برخی از بازیکنانش به کرونا مبتلا شده اند. فکر می کنم این را هم نوشته اند تا در بازی با صنعت نفت نباشند. زیرا یکی دو نفر از آنها در مهمانی های شبانه دیده می شدند در حالی که می گفتند تاج دارند. یکی دوتا همه جا بود. فکر می کنم این مشکلات و مسائل برنامه ریزی شده و به دنبال ضربه زدن به نام باشگاه تراکتورسازی و هوادارانی است که این تیم را دوست دارند. متاسفانه اینها مشکلاتی است که گریبان تراکتور را گرفته و هیچکس نمی تواند به این تیم کمک کند. فقط امیدوارم هیچ مشکلی غیر از مواردی که ذکر کردیم وجود نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید