زمان کشتن نخبگان فرا رسیده بود. وقتی اینترنشنال سعودی داستان های جعلی منتشر می کند


ساعت: 10:52
تاریخ انتشار: 1301/09/12
کد خبر: 1915237

پس از اجرای طرح ترور در نقاط مختلف کشور، قطار قتل وارد ایلام شد، به طوری که عوامل ضد انقلاب و بین الملل سعودی مرگ این جوان نخبه ایلامی را به اغتشاشات مرتبط دانستند تا اینکه وی به دلیل مشکلات کلیوی و بستری شدن در بیمارستان جان باخت. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، امسال را می توان نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به یاد آورد چرا که بیش از هر زمان دیگری دروغ پردازی می شود و برخی رسانه ها شبانه روز علیه انقلاب اسلامی مشغول نشر اکاذیب هستند.

دشمنان انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود از روش‌های مختلفی مانند اعمال عملیات روانی و استفاده از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

دروغ گفتن، قتل، تحریک احساسات عمو می و مواردی از این دست نمونه هایی از روش های عملیات روانی هستند تا بتوانند مردم را به خیابان بکشانند و در نتیجه به اهداف شوم خود برسند.

در ادامه روایت های دروغین قتل ها، این بار نوبت ایلام بود که از مرگ یک نخبه برای پیشبرد پروژه جنایتکارانه و مرتبط ساختن آن به شورش های خیابانی استفاده کند.

پیمان جاسمی مخترع، مبتکر و نخبه استان ایلام در رشته رباتیک که به دلیل مشکلات کلیوی و بستری شدن در بیمارستان جان خود را از دست داد، عوامل استکبار و بین الملل سعودی مرگ این نخبه را با روایت های کذب به قیام ربط دادند.


پیمان جاسمی به آرمان های انقلاب اسلامی پایبند بود

یکی از آشنایان پیمان جاسمی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: “پیمان جاسمی” که در نوزدهمین دوره مسابقات جهانی ربوکاپ روسیه در آبان ماه 96 مقام چهارم جهان ربات های جنگی را دارد، مقام سوم مسابقات علامه حلی در بخش ردیابی ویژه در سال 85 بهترین تیم فنی دانشگاه ایلام در سال تاسیس شرکت های استان در سال 95 آذر 96 رتبه اول در طراحی سازه های سکونت انسان در سطح ماه توسط چهارمین جشنواره علمی کوالالامپور مالزی نوامبر 1997 مقام چهارم تیمی و مقام اول فنی جشنواره ورزشی الکترونیک موبای هند دسامبر 1997 لیگ اختراع موبای IT دانشگاه هندوستان مقام اول سازه های فضایی ژانویه 1997، مقام اول در لیگ دانشگاه امیرکبیر اختراع خودرو و مارچ19 الکتریک ، قهرمان مسابقات جهانی ربوکاپ مالزی و صدها نفر دیگر او در تمام صحنه برای عزت اسلام ایران تلاش کرد.

وی افزود: پیمان جاسمی پایبندی راسخ به آرمان های انقلاب اسلامی داشت و هیچ گاه با عناصر ضد انقلاب ارتباط نداشت اما به عنوان یک خبرنگار همواره تلاش می کرد مشکلات مردم را پیگیری کند.


ce3482ec e2b5 497f a0af 037c95eaf3ec خبر خاکستری



مرگ پیمان جاسمی به دلیل مشکلات کلیوی بود

بررسی های انجام شده توسط پزشک معالج پیمان جاسمی نشان داد که وی بر اثر عوارض و تلاش ناشی از دیالیز و مشکلات کلیوی و بستری شدن در بیمارستان به مدت دو هفته در حالی فوت کرده است که ماموران ضد انقلاب قصد داشتند وی را به عنوان مردی در دستان ماموران قرار دهند. .


دشمنان انقلاب اسلامی با روایت های کذب درصدد ایجاد التهاب هستند

حجت بلوچی مدرس دانشگاه و سواد رسانه ای در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با روایت های کذب سعی در ایجاد التهاب و در نتیجه استفاده از روش های عملیات روانی دارند.

وی افزود: متأسفانه عده ای با دروغ های عوامل ضد انقلاب و امثال انترناسیونال سعودی گمراه شده اند و حتی در حالی که باید منابع خبری را بررسی کنند درصدد ایجاد التهاب هستند.

این مدرس دانشگاه همچنین گفت: سواد رسانه ای در جامعه امروزی یک ضرورت است و همه افراد جامعه باید خود را در برابر تهدیداتی که در فضای مجازی وجود دارد محافظت کنند تا گمراه نشوند با دروغ های رسانه ها و شبکه های اجتماعی.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید