داستان های حضرت علی (ع) منتشر شد/ داستان های نهج البلاغه در شش جلد.


ساعت: 10:18
تاریخ انتشار: 1301/04/28
کد خبر: 1884125

مجموعه داستان شش جلدی نهج البلاغه نوشته مجید ملامحمدی توسط انتشارات منتشر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجموعه داستان های شش جلدی نهج البلاغه نوشته مجید ملامحمدی داستان هایی را برای کودکان گروه سنی «ب» و «ج» روایت می کند که از نهج البلاغه برگرفته شده و توسط انتشارات منتشر شده است.

در این مجموعه سعی شده سبک نگارش متفاوت از آثار دیگر باشد و سیره ائمه اطهار از منظری جدید مورد بحث قرار گرفته است. در میان داستان ها، برخی از احادیث و سخنان بزرگان به صورت داستان آمده و با کتاب های پیشین متفاوت است.

نثر این مجموعه روان و معاصر است و تصویرگری آن از فرشته فرمند، لادن هندی، کوثر رضایی، مرضیه قوام زاده و محسن میرزایی است.

این مجموعه شامل داستان های حضرت علی (ع) و ماجراهایی است که برای آن حضرت اتفاق می افتد و در پایان هر داستان یک پاراگراف از سخنان حضرت علی (ع) مستقیماً ترجمه شده و به آن داستان مربوط می شود.

درختی که حرکت کرد، در مهمانی ثروتمند، گرسنه‌ای که سیر نشد، لطفاً به من بگویید نمی‌دانم، ابرها منتظر نیستند، و درختی که گنجشک‌ها را تکان می‌داد تب دارند» عناوین نهج است. مجموعه داستان های کوتاه 6 جلدی البلاغ.

اسماعیل چاشاروخ، مسعود قره باغی، عاطفه ملکیجو تصویرگری این شش جلد را بر عهده داشتند، این مجموعه از مجموعه کتاب های پروانه در کتز رحلی منتشر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید