برگزاری کلاس های رایگان قرآن و نهج البلاغه در بنیاد غدیر قزوین


وی افزود: یکی از مجموعه هایی که در امر آموزش از روی قرآن بسیار موفق بوده و نقش بسزایی و بی نظیری در توسعه مطالب خاطره انگیز و دیگر موضوعات قرآنی از جمله تدبر داشته است، مهد قرآن است. قرآن کریم در استان قزوین.


دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر استان قزوین گفت: بنیاد غدیر نیز یکی از مجموعه های فعال در حوزه ولایت و پاسخگویی به شبهات و مباحث غدیر است و در حوزه آموزش مباحث قرآنی نیز وارد شده است.


وی گفت: در جلسه ای که با پرویز خوشپنچه، مسئول مهدهای قرآن کریم استان داشتیم، مقرر شد فعالیت های قرآنی مشارکتی داشته باشیم تا دارالقرآن – نهج البلاغه در بنیاد غدیر راه اندازی شود. مجتمع

حق شناس تصریح کرد: در بطن قرآن و نهج البلاغه کار آموزش حفظ قرآن و نهج البلاغه و تدبر و تفسیر ارائه شده است; ضمنا خطبه غدیر را با همکاری قرآن کریم حفظ خواهیم کرد.

در حوزه نهج البلاغه خیلی کم کار شده است


وی گفت: در حال حاضر تبلیغات برای جذب افراد برای حضور در کلاس ها در حال انجام است و به محض تکمیل ثبت نام کلاس ها به صورت مستمر برگزار می شود.


این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به ایام کرونا در صورت عدم وجود مشکل در ستاد کرونا، ساعات کاری بصورت شخصی و در غیر این صورت نیمه وقت و مجازی خواهد بود که برای هر دو روش اقدامات لازم انجام می شود.


وی در پایان گفت: قزوین یکی از استان های موفق در زمینه فعالیت های قرآنی است و با همکاری برخی افراد و نهادها اقدامات خوبی انجام شده است؛ این استان در سال 1385 به بهره برداری رسید. با این حال هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اما در حوزه نهج البلاغه بسیار کم انجام شده است.


باید بگویم؛ علاقه مندان به شرکت در کلاس های قرآن و نهج البلاغ می توانند با شماره تلفن های 09109580866 و 3368، خیابان آزادگان (گیاس آباد)، خیابان مفتک، خیابان 14، 26، بنیاد بین المللی گدیر در استان قزوین تماس بگیرند و کلاس ها برای تمامی گروه های اهل سنت رایگان است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید