بازسازی واقعه غدیر در 23 شهر استان/برگزاری پیاده روی خانوادگی عید غدیر از میدان شهدا تا گلزار شهدای کرمان


ساعت: 12:14
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880775

در دومین جلسه ستاد بزرگداشت عید غدیر خم بیان شد؛

ناصر بهروز معاون هماهنگ کننده سپاه طرالله استان کرمان با تاکید بر اینکه از جمله مهمترین محورهای تبیین بازسازی واقعه غدیر است، گفت: بازسازی این واقعه در 23 شهرستان برگزار می شود و همچنین در نظر داشتیم این حادثه را برگزار کنیم. این یک مراسم در مرکز استان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; صبح امروز دومین جلسه ستاد بزرگداشت عید غدیر خم با حضور مسئولان و اعضای این ستاد در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کرمان برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین مهدی عرب پور گفت: در تهیه برنامه ها مقرر شد اعضا در قالب پنج کمیته دهه امامت و ولایت فعالیت های خود را سامان دهند.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در استان کرمان ادامه داد: برنامه های مردمی و نامطلوب در نظر گرفته شده است که مطابق با بنیاد غدیر برای حرکت فضای لازم به سمت دهه امامت و ولایت اجرا شود.

عبدالرضا شیخ شعاعی گفت: حمایت و حمایت از اقدامات و فعالیت های مردمی اصلی ترین کاری است که انجام خواهیم داد و همچنین مناطق پنج گانه شهرداری مقید به زیباسازی شهر هستند.

برگزاری مراسم عید غدیر خم در پارک های مادر، مطهری و قائم

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان افزود: برنامه های ویژه ای در شهرهای همت و بنی هاشم در نظر گرفته شده تا رنگ های این دهه در این مناطق بیشتر شود و جشن ها در مادر برگزار می شود. مطهری و قائم پارکیرا.

ناصر عسکری نژاد درباره برنامه های کمیته مددکاری اداره کل امام خمینی (ره) استان در دهه امامت و ولایت گفت: اجرای مراسم علوی و برپایی جشن های متعدد، ازدواج آسان، ستاد آزادسازی سادات و تهیه و توزیع سبد توسط زندانیان سنی، کالا لبنی، شورشی از مددجویان سادات، یکی از برنامه های پیش بینی شده است.

گردش خانوادگی در عید غدیر خم

مدیر اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان ادامه داد: اهدای 150 دستگاه یخچال در شهرستان رودبار جنوبی، اهدای 80 دستگاه کولر، تحویل سبد کالا ویژه سادات، تهیه و توزیع غذای گرم در استان. تجلیل از سادات و محسنین، افتتاح 93 آسایشگاه، اعزام 120 طلبه به مشهد مقدس، اجرای کمپین من گدیرم از دیگر برنامه های این اداره کل در دهه امامت و ولایت است.

حسین انجم شعاع گفت: اجرای پیاده روی خانوادگی از میدان شهدا تا گلزار شهدا در روز عید غدیر خم با همکاری هیئت شهدا، اداره کل ورزش و جوانان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برنامه های پیش بینی شده است.

تجمع خانواده علوی در پارک مادر به مناسبت روز عفاف و حجاب

مسئول کمیته مراسم و جشن های ستاد غدیر با اشاره به 30 تیرماه روز عفاف و حجاب، تصریح کرد: مراسمی در این زمینه برای این تاریخ ساعت 20:30 با عنوان اجتماع خانواده علوی در سردار سلیمانی.

کارگر تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، سفره های مساجد و تقوا توسط جامعه مشعر ایمانی در روز و افطار عید غدیر خم انجام می شود.

ایجاد 35 موکب مردمی در شهر کرمان

عضو کارگروه مردمی ستاد غدیر استان کرمان افزود: رژه خودروها و موتورسیکلت ها از تقاطع موکب امام جمعه ابوطاراب تا میدان شهدا برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه سی و پنج موکب در شهر کرمان و حاشیه شهر پیش بینی شده است، گفت: آیین علوی و شب شعر مردمی را با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه برگزار می کنیم. از هنر.

بازسازی واقعه غدیر در 23 شهرستان استان / توزیع 40 هزار بسته معیشتی در طول ده سال امامت و ولایت توسط ارتش استان

کارگر گفت: اجرای 15 جشن محله محوری و همچنین برگزاری جشن های کودک و مادر که به همت مادران در روز سه شنبه 30 تیرماه در ماه عفاف و حجاب برگزار می شود از دیگر برنامه های کاری این گروه مردمی است.

ناصر بهروز با تاکید بر اینکه از جمله مهمترین محورهای تبیین بازسازی واقعه غدیر است، گفت: بازسازی این واقعه در 23 شهر برگزار می شود و همچنین در نظر داشتیم این مراسم را در مرکز استان برگزار کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه تارولا استان کرمان ادامه داد: توزیع 40 هزار بسته معیشتی را آماده کرده ایم و همچنین انجام ازدواج آسان از دیگر برنامه های پیش بینی شده است که بر اساس رویکرد محله ای انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید