بازسازی واقعه گدیر امسال در زنجان انجام نمی شود/ حرکت کاروان شادی خدری به مناسبت امامت و عید ولایت در زنجان


ساعت: 15:55
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883852

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان زنجان گفت: بازسازی واقعه غدیر امسال در زنجان برگزار نمی شود بلکه برنامه های دیگری به مناسبت عید سعید فطر در غدیرخم برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علی یوسفی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید فطر در غدیر خم گفت: بازسازی واقعه غدیر خم امسال در زنجان انجام نمی شود بلکه برنامه های دیگری به مناسبت عید سعید فطر در سال جاری برگزار می شود. غدیر خم.

وی یکی از مهم ترین برنامه های به مناسبت عید غدیر خم در زنجان را حرکت موکب شادی و اجتماع ‘پیادگان غدیر’ عنوان کرد و خاطرنشان کرد: موکب شادی آفرین ساعت 10 صبح برگزار می شود.

حجت الاسلام یوسفی افزود: این کاروان با حضور خانواده های شهروندان از میدان جهاد تا میدان بسیج و از بزرگراه 22 بهمن برگزار می شود.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان زنجان گفت: جشن باشکوه عید امامت و ولایت با عنوان «گردهمایی پیاده غدیر» نیز روز دوشنبه 6 تیرماه (مصادف با عید غدیر خم) برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مراسم از ساعت 18 فردا در سنگفرش سبزه میدان آغاز می شود، اظهار داشت: حجت الاسلام سعید غفاری سخنران این مراسم بود و مداحی نیز با حضور مداحان معروف شهر زنجان از جمله استاد برگزار شد. حوزه الهیات، حاج سیدیوسف شبیری، حاج سید محمود حسینی، حاج مهدی رسولی، حاج علیرضا حاجیلو و دیگر مداحان به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به برپایی 100 ایستگاه اقامه نماز و فرهنگی در نقاط مختلف استان خاطرنشان کرد: 100 ایستگاه نماز و فرهنگی با سازمان بنیاد غدیر هماهنگ شده است که در نقاط مختلف استان برپا شده است. شب و روز عید غدیر خم.

وی افزود: این ایستگاه ها توسط هیئت های مذهبی، موکب ها و مساجد مختلف در نقاط مختلف استان برپا شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید