ایران نیازی به مذاکره با آمریکا ندارد/عید غدیر خم مظهر امامت و ولایت است


ساعت: 15:56
تاریخ انتشار: 1401/04/17
کد خبر: 1881757

محمدبکر محمدی لائینی با بیان اینکه ایران نباید با آمریکا مذاکره کند، گفت: ایران فرصت های زیادی برای توسعه دارد و باید بر اساس آن فرصت ها تحریم ها را لغو کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمدبکر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه مرکز مازندران گفت: به همه شما، به نمازگزاران و به خودم به تقوا سفارش می کنم. هیچ چیز بهتر از خداپرستی نیست و با خداپرستی می توان همه چیزهای خوب را به دست آورد و هر چه باعث بدبختی و بدبختی می شود را از خود دور کرد.

وی با اشاره به خطبه اول نهج البلاغه افزود: این دنیا بازار گناه، ثواب، خدمت، عبادت و… است. مردم خوب از این بازار عبادت بهره مند می شوند، اما افراد شرور از این بازار عبادت محروم می شوند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه امام جمعه ساری در پیامی که دیروز برای حج امسال صادر شد، وحدت و معنویت را دو رکن اصلی حج و دو عامل عزت و سعادت امت اسلامی خواند و گفت: معنویت را باید در حج کسب کرد. .

محمدی لائینی از روز عرفه به عنوان روز دعا و معنویت یاد کرد و افزود: هر چه معنویت فردی و جمعی ما قوی‌تر شود، در برابر شیاطین، نفس، گناه و … آسیب‌پذیرتر می‌شویم و مقاومت ما در برابر مشکلات افزایش می‌یابد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در مراسم دعای عرفه حضور داشته باشید و نماز شب را فراموش نکنید، گفت: نماز شب در افزایش معنویت موثر است.

وی بر اهمیت ایثار تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه امروزه ایثار گران شده است، خانواده ها باید به صورت جمعی این کار را انجام دهند و نیازمندان را از این ایثار بهره ببرند.

امام جمعه ساری به ده سال ولایت و امامت اشاره کرد و گفت: همه باید در برگزاری هرچه باشکوه عید غدیر تلاش کنند.

وی به مناسبت روز حجاب اشاره کرد و افزود: مردم شریف ایران اسلامی برای حجاب خون دادند و امروز باید قدردان حفظ حجاب و عفاف باشیم.دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال خلع ید زنان ما هستند. و دختران، نباید اجازه دهیم دستور امام مبنی بر حفظ حجاب نادیده گرفته شود.

محمدی لائینی با بیان اینکه نمی توانید با کشف حجاب و بدحجابی به بهانه آزادی عامل آسیب های اجتماعی در جامعه باشید.

وی بر اجرای دقیق دولت الکترونیک تاکید کرد و اظهار داشت: با روی آوردن به دولت الکترونیک زمینه های فساد کاهش می یابد.

محمدی لائینی با اشاره به سود و زیان دهیاران از ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری اظهار کرد: از خدمات دهیاران و مسئولان قدردانی می کنیم اما باید با متخلفان برخورد شود.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین وظایف دهقانان این است که هرگز در برابر تغییر کاربری اراضی کشاورزی سکوت نکنند. ما نباید شاهد همکاری دهقانان با زمین خواران باشیم.

وی به فرصت های توسعه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: نباید انتظار توجه آمریکا برای توسعه و پیشرفت داشته باشیم.

محمدی لائینی به سیاست کشاورزی کشت بیگانه اشاره کرد و افزود: ونزوئلا زمین هایی را برای کشت به ایران داده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه ایران نیازی به مذاکره با آمریکا ندارد، افزود: ایران فرصت های زیادی برای توسعه دارد و باید بر اساس آن فرصت ها تحریم ها را لغو کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید