توزیع بیش از 40 هزار بسته معیشتی به مناسبت دهه امامت و ولایت


ساعت: 18:27
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883560

ناصر بهروز معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت بیش از 40 هزار بسته معیشتی به همت سپاه تهیه و توسط پایگاه های مقاومت و گروه های جهادی توزیع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سرهنگ ناصر بهروز در مراسم رزمایش امداد مؤمنان در گروه خبرنگاران با بیان اینکه چهارمین مرحله توزیع کمک های مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 1401 با هدف کمک به نیازمندان و محرومان امروز برگزار می شود، گفت:

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: در این مرحله به همت سپاه بیش از 40 هزار بسته معیشتی توسط پایگاه های مقاومت و گروه های جهادی تهیه و توزیع شده است.

وی گفت: در راستای مساعدت های مومنانه بیش از 65 سری جهیزیه تهیه شده و در این مرحله توزیع می شود. ارزش تخمینی هر بسته معیشتی بیش از 600 هزار تومان و ارزش ریالی هر سری 15 فقره جهیزیه 32 میلیون تومان است.

بهروز در خصوص نحوه شناسایی نیازمندان جهت توزیع کمک های دینی اظهار داشت: این کار به صورت گسترده و با همت امام حسن مجتبی علیه السلام در حال انجام است و روشی که در این راستا استفاده می شود محله است. که توسط پایگاه های مقاومت و گروه های جهادی آشنا با محرومان و نیازمندان حمایت می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید