توزیع 20 هزار بسته معیشتی به مناسبت دهه فجر در استان کرمان


ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806818

سردار حسین معروفی گفت: امروز 20 هزار معیشت توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج مستضعفین داریم. ارزش واقعی هر بسته 500 هزار تن و در مجموع ده میلیارد تن است و هر بسته شامل روغن مایع است.«لوبیا، ماکارونی، مرغ و برنج در سراسر استان توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار حسین معروفی ظهر امروز در مراسم رزمایش عبادت های دهه فجر در حسینیه ثارالله کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صدا و سیما و رسانه ها انسجام خوبی برای کمک به مردم و مردم ایجاد کرده اند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: به فضل الهی خدمات اجتماعی و کمک های مومنانه را ادامه خواهیم داد، ضمن اینکه در استان و کشور احساس نیاز می کنیم، مشکلات را در این حوزه ادامه خواهیم داد. همچنین ماه گذشته مقام معظم رهبری بر فرماندهی سپاه در حوزه پذیرایی و تغذیه تاکید کردند و این اولویت خارج از دستور کار ما نیست و با شناسایی هایی که از قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام انجام دادیم ادامه خواهیم داد.

وی گفت: مرحله بعدی رزمایش امدادرسانی ما در هفته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود و اکنون تقریباً مراحل کار را هماهنگ و آماده کرده ایم و همچنین برای شب عید که می خواهیم عرصه ها را امتحان کنیم. شماره؛ ما می توانیم به همه خانواده هایی که شناسایی کرده ایم یک بسته زندگی بدهیم، چیز زیبایی خواهد بود.

این مسئول بیان کرد: امروز 20 هزار بسته معیشتی ساخته شده توسط سپاه و سازمان بسیج مستضعفین داریم که ارزش واقعی هر بسته 500 هزار تن و در مجموع ده میلیارد تن است و هر بسته شامل نفت است. حبوبات، ماکارونی، مرغ و برنج در سراسر استان توزیع می شود.

سردار معروفی با اشاره به اینکه پیش بینی کرده ایم حدود ده تن آرد به مناطق سیل زده ارسال شود، افزود: آیا 20 هزار بسته گوشت آماده بین نیازمندان توزیع می شود که در کمپ توزیع می شود. امام حسن مجتبی علیه السلام با هماهنگی.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه از ابتدای سال 1400 تاکنون 217 هزار بسته معیشتی توزیع کرده ایم که تا پایان سال دو مرحله دیگر خواهیم داشت، تصریح کرد: در این راستا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خمین، کمیته حمایت از امام خمینی، سپاه، بسیج، بنیاد مستضعفان، هلال احمر و غیره. اقدامات خوبی انجام داد

وی گفت: توصیه ما به اعضای قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام، نهادهای انقلابی و بسیجیان توزیع کننده این است که در طول روز اقدام به توزیع مقاله کنند، به هیچ عنوان فیلم و عکس از توزیع بین مردم تهیه نشود. از آنجایی که این خانواده ها از جنس ما هستند، شرف ما و ما و وظیفه ماست که صدقه بدهیم و نباید آنها را نشان دهیم و عزت و عظمت این افراد را طبق فرمایشات ائمه (ع) حفظ کنیم. دنبال آنها داریم.

این مسئول با تاکید بر اینکه خیرین و واقفان باید در این زمینه به ما کمک کنند، گفت: توزیع بسته ها بر اساس شناسایی قرارگاه های امام حسن مجتبی(ع) مرتبط با منطقه تاج و در حوزه سیل است. ، ما به طور ویژه عمل می کنیم.

سردار معروفی در خصوص نقش مردم و خیرین در کمک های مومنانه گفت: بحمدالله نقش مردم و خیرین در این حوزه بسیار خوب است؛ در این راستا، مردم و خیرین در این عرصه نقش بسزایی دارند. اما مدیریت پایگاه امداد از این جهت حائز اهمیت است که در قالب یک کمپ امدادی سازماندهی شده است.

وی گفت: فرمانده سپاه حضرت رسول در استان تهران هماهنگ شده است تا فردا به استان سفر کنند و مقرر شد در مناطق سیل زده شرق و جنوب استان صد پل احداث شود.

این مقام مسئول در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت نهایی خود به عنوان استاندار کرمان خاطرنشان کرد: بنده یک شخصیت سیاسی نیستم و استاندار نمی شوم و نمی شوم. من سرباز انقلاب و از فرزندان حاج قاسم هستم و پای جانم خواهم ماند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید