برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر در 14 شهر کرمان


ساعت: 10:59
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883460

نکونام گفت: در استان کرمان مراسم بازسازی واقعه غدیر در 14 شهرستان برگزار می شود و در بیش از 35 نقطه خطبه ها و جشن های غدیر برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلم عباس نکونام در گفتگو با را آرمان; وی با بیان اینکه به منظور تنظیم و اجرای هرچه بهتر برنامه های دهه امامت و ولایت و غدیر بایرام جلسات هماهنگی در ستاد غدیر ولایت برگزار شد، گفت: اجتماع بزرگ بانوان علوی با برگزاری مسابقات مختلف ورزشی. ، راهپیمایی و پیاده روی خانوادگی، برپایی نمایشگاه در شهرهای مختلف، برگزاری خطبه غدیر، برگزاری مراسم عقد ساده، نگهداری سفره علوی و همچنین برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر از جمله برنامه های پیش بینی شده بود.

رئیس سازمان نظامی، گردشگری و نور راهی سپاه تارولا استان کرمان ادامه داد: با همکاری ستاد جشن غدیر جلسات متعددی برگزار و هماهنگی های لازم با نهادها و کمیته های مردمی و اکثر برنامه ها انجام شد. و جشن ها با دید مردم برنامه ریزی شد

وی با اشاره به اینکه حدود هفت سال است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج استان به طور جدی در امر بازسازی واقعه غدیر خم پرداخته اند، تصریح کرد: در راستای برگزاری جشن های غدیر بایرام، هنرمندان دلسوز، بسیج هنرمندان و مردم و دوستداران ملا امام علی (علیه السلام)، سازمان ها و نهادها و به ویژه هیئت های مذهبی و ادعیه خوانی همکاری داشته اند.

نکونام گفت: در استان کرمان مراسم بازسازی واقعه غدیر در 14 شهرستان برگزار می شود و در بیش از 35 نقطه خطبه ها و جشن های غدیر برگزار می شود.

مسئول لشکری، گردشگری و سازمان نور ویان لشکر ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: اکثر نهادها، ادارات، سازمان ها و هیئت های مردمی و هیئت های مذهبی برای برگزاری هرچه بهتر مراسم عید غدیر با ما همکاری کردند که جا دارد از آن تشکر کنم. و از همکاری و مساعدت فرمانده سپاه تارولا استان کرمان و سایر همکاران قدردانی می نماید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید