فیلم | افشای اهداف عربستان سعودی در اینترنشنال سعودی


ساعت: 20:56
تاریخ انتشار: 1301/08/16
کد خبر: 1909325

صدای خبرنگار بی‌بی‌سی پس از کنار گذاشتن موضع‌گیری یک رسانه مستقل و تمرکز بر دشمنی آشکار با ایران با «دروغ‌های مداوم» نشان می‌دهد که انترناسیونال دستوراتی از عربستان سعودی برای پیروی از خط جدایی‌طلبانه ایران دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از بی بی سی، صدای خبرنگار بی بی سی پس از کنار گذاشتن موضع یک رسانه مستقل و تمرکز بر خصومت آشکار با ایران با «دروغ گویی» مستمر، فاش کرد که این انترناسیونال دستوراتی از عربستان سعودی برای پیروی از خط تجزیه طلبی ایران داشته است.

استدلال خبرنگار بی بی سی هم جالب است! می گوید جنبش حامی زنان برای عربستان که مرکز استبداد و زن ستیزی است، ضرر بیشتری دارد! بنابراین فقط باید به دنبال تجزیه بود! و ایران آزاد کنونی آینه اوست!

اما ظاهرا این پایان ماجرا نیست! دومین ویژگی حکومت متحجر آل سعود، تکفیری پروری با هدف از بین بردن تمام مقدسات شیعه و سنی است! از صدور داعش گرفته تا مدیریت شبکه های وهابی، کلمه و… و البته صحبت هایی که از تریبون برخی علما مثلا! از شیعیان لندن گرفته تا سنی های آمریکایی! از جریان شیرازی تا جریان عبدالحمید…

لذا مستقیم و بی پروا می گوید کربلا مزخرف و تبلیغ است!

آزادی زندگی زن؟ این هم از یک شبکه سعودی؟ شما چی فکر میکنید؟ با هشتگ #سعودی_بین المللی، نظر خود را در مورد هدف این غیر رسانه ای از دنبال کردن «دروغ»، «کالبد شکافی» و «توهین به مقدساتی چون امام حسین» در توییتر، اینستا یا هر شبکه ای که در آن هستید، به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید