چرا شبه رسانه سعودی «ایران اینترنشنال» به عنوان یک سازمان تروریستی شناخته شد؟


ساعت: 13:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910787

تلویزیون ایران اینترنشنال عربستان یکی از رسانه های جمهوری اسلامی است که در جنگ ادراکی کنونی اقدامات متعددی را با هدف امنیت ملی کشورمان و تلاش برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده است. طبیعی است که در جنگی که امروز در آن قرار داریم، نه تنها سازمان هایی که عملیات تروریستی مسلحانه انجام می دهند را می توان سازمان های تروریستی نامید، بلکه سازمان هایی مانند ایران اینترنشنال را نیز می توان سازمان های تروریستی نامید که در جریان فعالیت های خود، با تشویق و ترغیب مردم، اقدام به تروریسم می کنند. عامل اصلی هزاران جنایت جدی در کشور است و در جرگه سازمان های تروریستی نیز گنجانده شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ جمهوری اسلامی ایران در اقدامی قابل توجه شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال را تحت حمایت مالی رژیم آل سعود به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی و اعلام کرد که کارکنان این سازمان از این پس تحت تعقیب وزارت اطلاعات و از این پس قرار خواهند گرفت. هر نوع ارتباط با این سازمان تروریستی به منزله ورود به حوزه تروریستی و تهدیدی برای امنیت ملی تلقی خواهد شد.

اگرچه این روزها فعالیت های ضد ایرانی این رسانه سعودی شدت گرفته است، اما راهبردی که از بدو تاسیس تاکنون دنبال کرده، همواره اقدام علیه امنیت کشور و ضربه زدن به ایران و تلاش برای سرنگونی حکومت جمهوری اسلامی ایران بوده است.

رسانه ای که هیچ محدودیتی در تعامل و ارتباط با تروریست های شناخته شده ای مانند سازمان مجاهدین خلق که با قتل های ناجوانمردانه 17 هزار نفر از مردم کشورمان را به خاک و خون کشید و یا کوموله که دستش به خون رزمندگان جبهه رفته بود ندارد. خط از زمان حفاظت مقدس. از تمامیت ارضی کشورمان در برابر رژیم بعث عراق یا گروه جدایی طلب و تروریستی الاحوازی که مردم عادی را بمباران می کند و سدهایی را که برای نجات جان مردم ایجاد شده است، ویران می کند و چنین سازمان های تروریستی وجود ندارد، دفاع کنیم.


296a65e4 06cc 4b5e 86dc c00fd361afc3 خبر خاکستری


* دامن زدن به ناآرامی در کشور

این سوال مطرح می شود که چرا یک رسانه را باید یک سازمان تروریستی دانست؟ پاسخ به این سوال ناشی از اقداماتی است که این سازمان علیه امنیت ملی کشورمان انجام داده است. به خصوص این واقعیت که جنگ تمام عیار ما امروز درگیر آن هستیم بر رسانه هاست. یکی از مهم ترین عناصر جنگ ترکیبی امروزی، جنگ شناختی یا ادراکی است که با کمک رسانه ها دنبال می شود.

ایران اینترنشنال یکی از رسانه های جمهوری اسلامی است که از بدو تأسیس در سال 1395 تاکنون اقدامات متعددی را با هدف امنیت ملی کشورمان و تلاش برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده است.

طبیعی است که در جنگی که امروز در آن قرار داریم، نه تنها سازمان هایی که عملیات تروریستی مسلحانه انجام می دهند را می توان سازمان های تروریستی نامید، بلکه سازمان هایی مانند ایران اینترنشنال را نیز می توان سازمان های تروریستی نامید که در جریان فعالیت های خود، با تشویق و ترغیب مردم، اقدام به تروریسم می کنند. عامل اصلی هزاران جنایت جدی در کشور است و در جرگه سازمان های تروریستی نیز گنجانده شده است.

این رسانه در اغتشاشات اخیر تمامی برنامه های خود را تعطیل کرد و به طور مستقیم و غیرمستقیم مردم را به خیابان ها، تجمع و آشوب، شعارهای تخریبی، آسیب رساندن به اموال عمومی، کشتار پرسنل امنیتی و نگهبانان تحریک کرد و نظم و قانون آرامش مردم ایران را برهم می زند. شهرها و امثال آن

این رسانه شروع به انتشار شایعات کذب در مورد مرگ مهسا امینی کرد که بهانه ای شد برای هرج و مرج کشور تا امروز که نزدیک به دو ماه از آغاز این شورش می گذرد و ده ها تن از نیروهای امنیتی کشته شده اند. یک خط که بر اساس پروژه کشتار دشمنان ایجاد شده است، کشته می شود و ده ها میلیارد تومان به اموال عمومی و خصوصی مردم آسیب می زند.


51de2713 80eb 47ab b6f2 cc292c27db48 خبر خاکستری


* تلاش برای تجزیه ایران

یکی از اقدامات مهم دیگر انترناسیونال ایران یا بهتر بگوییم انترناسیونال سعودی، تلاش برای تجزیه ایران بود. چند روز پیش فایل صوتی از رعنا رحیم پور مجری بی بی سی منتشر شد که در آن فایل صوتی فاش شده از وی اعلام شده بود که هدف اصلی این انترناسیونال تلاش برای تجزیه ایران است و به همین دلیل مرتب با سران جدایی طلب دیدار می کند. گروه ها درخواست مصاحبه

علاوه بر اینکه شواهد نشان می دهد که این پرونده عمدا به بیرون درز کرده است تا بی بی سی را کمی در اذهان عمومی پاکسازی کند، اما واقعیت این است که ایران اینترنشنال مرتباً با سران گروه های تجزیه طلب مانند کوموله، الاحوازیه و … گفتگو می کند. . این امر باعث می شود که فعالیت های غیرقانونی و تروریستی آنها عادی و حتی مثبت به نظر برسد.

جدای از این موضوعات، توجه به شخصیت بین المللی چیزی جز این را به ذهن نمی آورد که این رسانه به دنبال تجربه ایران است. این رسانه متعلق به عربستان سعودی است، یعنی دولتی که نه تنها خواهان نابودی جمهوری اسلامی ایران است، بلکه خواهان نابودی ایران است و با ایران مقتدر مشکل جدی دارد.

سلفی های وهابی که اکنون رهبران عربستان سعودی هستند، از قدیم الایام، بر اساس آموزه های انحرافی خود، با شیعیان مشکل داشتند و در پی جهل و نادانی نیاکان خود، با ایرانی ها جنایت می کنند. مخصوصاً وقتی می بینند که در همسایگی خود کشوری است که مردم آن از آزادی و دموکراسی برخوردارند و روز به روز پیشرفت می کنند، طبیعی است که نمی توانند چنین همسایه ای را تحمل کنند و وجود آن را دلیلی برای به خطر انداختن پایه های خود بدانند. دولت.. بنابراین او سعی خواهد کرد این کشور را نابود کند.

از سوی دیگر این رسانه کاملاً با سیاست ها و راهبردهای آمریکا و استکبار جهانی سازگار است. طبیعی است که این کشورها پس از 43 سال ضربه خوردن از ایران و ایرانیان، اکنون چیزی جز نابودی این ملت که اکنون در کانون مقاومت شیعه قرار گرفته است، نمی خواهند. تنها ملتی که توانست در اوج قدرت در برابر آنها بایستد و با دست خالی و با توکل بر خدای خود شیطان بزرگ را شکست دهد. بنابراین فعالیت این رسانه طبیعتاً در جهت تجزیه و نابودی ایران است.


e168c15b ed22 4db3 a87e 5e34addc01b7 خبر خاکستری


*تلاش برای تحریم ایران

اقدام ضد ایرانی دیگر شبکه تلویزیونی «ایران اینترنشنال» تلاش برای تحریم کشورمان و در نتیجه آسیب رساندن به ایران است. تحریم ورزش ایران، تحریم اقتصاد ایران و انواع دیگر تحریم ها یکی از اهدافی بود که این رسانه چه با گفتگو با سیاستمداران خارجی و چه با راه اندازی کمپین به دنبال آن بود. موضوعی که مستقیما مردم ایران را متاثر کرد.

تحریم‌هایی مانند تحریم مبادلات پولی و تجاری علاوه بر عدم فروش نفت و کاهش تجارت خارجی ایران، ورود داروهایی مانند دارو در دوران اپیدمی کرونا و یا داروهای بیماران خاص مانند بانداژ برای کودکان پروانه‌ها را به کشور وارد کرد. به عبارت دیگر، دشمنان بین المللی و سایر دشمنان ایران اقدامی کاملاً غیر انسانی علیه مردم کشورمان انجام دادند.

تحریم بیماران خاص یا تحریم واکسن و درمان کرونا چیزی نبود که بتواند نظام جمهوری اسلامی را سرنگون کند، بلکه هدف آن این بود که مردم را آنقدر تحت فشار و رنج بکشند که علیه حکومت خود اقدام کنند. اما به گفته حاج قاسم از این تهدیدها فرصت‌ها بیرون می‌آید و این تحریم‌ها دانشمندان کشور را وادار به ایستادگی کرده و اغلب این داروهای مورد نیاز کشور را تولید و عرضه می‌کنند.

تحریم ها با فرار سرمایه به اقتصاد کشور ضربه زده است. اقتصاد رکن اصلی هر کشوری است و ضربه به اقتصاد طبیعتاً به معنای ضربه به امنیت آن کشور است. بنابراین از این منظر سازمان سعودی ایران اینترنشنال مقصر تلقی می شود.


a7ff35a5 0fe8 44d4 b91d 13b28fb0085f خبر خاکستری


*تضعیف نیروهای امنیتی کشور

یکی از اقدامات ایران اینترنشنال که از ابتدای ناآرامی های اخیر در کشور بسیار دیده شده است، ایجاد حس تنفر در بین مردم نسبت به نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور است. هدف این اقدام تضعیف پلیس است و تضعیف پلیس به معنای تضعیف امنیت کشور است.

این اقدام بین‌المللی مستقیماً به معنای تهدید امنیت ملی کشورمان است و اقدام نیروهای امنیتی ما در سازمان تروریستی که در ظاهر رسانه‌ها از آن نام می‌برند، در جایی عمل است.

شایعات علیه پلیس، دروغ پردازی علیه نیروهای امنیتی اعم از نیروی انتظامی و بسیج، تشویق مردم به ضرب و شتم و شکنجه نیروهای امنیتی، تشویق مردم به آسیب رساندن به تجهیزات و اماکن متعلق به نیروهای امنیتی و غیره. ایران اینترنشنال علیه سرویس های امنیتی و اطلاعاتی کشور اقدام کرد.

تمامی موارد فوق بخشی از مهمترین اقدامات این شبکه تلویزیونی علیه ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و اقدامات این سازمان تروریستی علیه امنیت ملی کشورمان شامل فهرست بلندبالایی از جنایات

با بیان اینکه تصمیمی که در مورد این سازمان تروریستی گرفته شده تصمیمی درست و عاقلانه بوده و از این پس هرکسی برای ارتباط با این شبکه از جمله همکاری در تهیه و تولید محتوا حتی در حد ارسال عکس و فیلم از این شبکه برای آن اقدام کند. نیروهای امنیتی کشور به جرم همکاری با سازمان تروریستی محاکمه خواهند شد.

همچنین عوامل این شبکه اعم از مجریان، بازیگران، عوامل برنامه و … به عنوان تروریست شناخته می شوند و به هر کجای دنیا که بروند تحت تعقیب نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور قرار خواهند گرفت، همان نیروهایی که عبدالله را رصد کرده اند. ملک ریگی در پایگاه آمریکا در افغانستان در آسمان دستگیر کردند، همان نیروهایی که روح الله زم را با کت به کشور آوردند، همان نیروهایی که شهرام جزایری را در خارج از کشور پیدا کردند، دستگیر کردند و به کشور آوردند. و همین نیروهایی که از تلاویو با عکس امام خامنه ای آورده اند می فرستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید