پشت صحنه اغتشاشات احزاب استکباری بود. اینترنشنال سعودی یک رسانه ضد حقوق بشر است


ساعت: 13:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910818

نماینده مردم ایلام در شورای اسلامی گفت: در پشت صحنه اغتشاشات مستکبران از طریق رسانه های بین المللی سعودی بیشترین نقش را در ایجاد ناامنی در ایران داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: در پشت پرده ناآرامی های اخیر در ایران، برخی کشورها، گروه ها و رسانه های تروریستی وجود دارند که باید پیگیری شود.

وی افزود: در بین رسانه های سعودی، اینترنشنال نقش بیشتری در راستای اهداف عربستان داشت و تمام توجه خود را معطوف ناآرامی های ایران کرد و چهره واقعی خود را نشان داد.

نماینده مردم ایلام در شورای اسلامی یادآور شد: پخش صوت مجری اینترنشنال عربستانی نشان دهنده هدف آنها از ایجاد خجالت و تمسخر و زیر سوال بردن همه اصول حرفه ای در رسانه است، البته سعودی ها هیچ یک ندارند. کارنامه درخشانی در زمینه حقوق مردم و انواع جنایات انجام داده اند که اقدامات ضد بشری انجام داده اند که در آینده خواهیم دید نتیجه اقدامات آنها چیست.

بسطامی در ادامه گفت: لازم به ذکر است که اغتشاشات در ایران با حمایت چندین کشور جهان به خصوص کشورهای استکباری رخ داد که از همه امکانات و تجهیزات خود در این مسیر استفاده کردند و برای آن هزینه های میلیاردی در نظر گرفته شد.

نماینده مردم ایلام در شورای اسلامی تصریح کرد: مردم ایران ماهرانه توطئه ها را خنثی کردند و به جهانیان نشان دادند که چهره واقعی استکبار را می شناسند و هرگز فریب آنها را نمی خورند و به وطن خود عشق می ورزند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید