پیشکسوت پرسپولیس کی روش را شست و شو داد و پراکنده کرد

پیشکسوت پرسپولیس کی روش را شست و شو داد و پراکنده کرد

تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی جام جهانی 2022 قطر با نمایشی ناامیدکننده مقابل انگلیس با شکست سنگین 6 بر 2 به کار خود پایان داد به طوری که انتقادات زیادی متوجه کارلوس کی روش و تفکر تاکتیکی او شد.

محسن بنگر مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از تاکتیک و آرایش کی روش گفت: نمی دانم در این بازی درباره چه چیزی صحبت کنم؟ از تیم ملی در این دیدار چیزی ندیدیم. انگلیس آنچه را که می خواست انجام داد و هر چقدر که می خواست گل زد و به این نتیجه رسید که کافی است و اگر می خواستند می توانستند گل های بیشتری به ما بزنند.

وی افزود: واقعا از این بازی و این نمایش شگفت زده شدم. خیلی وقت است که تیم ملی را در بدترین شرایط، بی برنامه و شلخته ندیده ام. بازیکنان با یکدیگر تفاوت داشتند و به هیچ وجه تیمی تشکیل ندادند و گویی برای اولین بار در زمین مسابقه را ملاقات کرده بودند. ما در این بازی چیزی ندیدیم، کار ترکیبی، پاسکاری، حتی انسجام، هم ترازی و موقعیت یابی در خط دفاعی ندیدیم.

مدافع اسبق تیم ملی درباره وضعیت خط دفاعی تیم ملی گفت: همیشه می گویم سرمربی بهترین نفر برای انتخاب ترکیب اصلی تیم است زیرا در تمرین بازیکنان را از نزدیک می بیند و بهتر می داند کدام بازیکن بیشتر است. -آماده، اما واقعا نمی توان از این ترکیب دفاع کرد. بازیکنی که در تیم خودش به عنوان هافبک بازی می کند به عنوان مدافع میانی بازی می کند و در این شرایط اگر 6 گل نخوریم باید تعجب کنیم.

بنگر افزود: به این ترکیب نگاه کنید به خصوص در خط دفاع بازیکنانی بودند که چند سالی بود کنار هم نبودند و نتیجه را در زمین دیدیم. واقعاً مایه شرمساری بود و سالها درباره بازی صحبت خواهد شد.

بنگر درباره تاثیر مصدومیت بیرانوند و تعویض حسینی توضیح داد: این یک موقعیت غیرمنتظره در فوتبال است و نمی توان زیاد حسینی را مقصر دانست. او از نظر روحی آمادگی حضور در این بازی سخت را نداشت و گلزنی هم تقصیر او نبود و از آن 6 گل شاید دو گل می توانستند بهتر از خود عکس العمل نشان دهند. در مجموع من حسینی را کمترین کیفرخواست می دانم.

وی در نهایت در مورد اینکه آیا فرصتی برای تیم ملی وجود دارد یا خیر، گفت: در شرایطی که من دیدم نه. حتی فکر می کنم با سه باخت و بدون امتیاز به ایران برگردیم.

دیدگاهتان را بنویسید