تبعیض فدراسیون فوتبال بین ریکاردو ساپینتو و یحیی

تبعیض فدراسیون فوتبال بین ریکاردو ساپینتو و یحیی

رای صادره از سوی کمیته انضباطی در خصوص سرمربی تیم استقلال با اعتراض باشگاه استقلال مواجه شد چرا که باشگاه استقلال رسیدگی به تخلفات سرمربی در نشست خبری بر عهده باشگاه استقلال است. کمیته اخلاق و نه انضباطی دقیقا به همین دلیل است که یحیی گل محمدی برای مصاحبه ای که در پایان دیدار با آلومینیوم اراک داشت به کمیسیون اخلاق احضار شد.

دیدار تیم های پرسپولیس و آلومینیوم اراک با تساوی بدون گل به پایان رسید و سرمربی پرسپولیس به شدت به کمین و صحنه اخراج علیرضا بیرانوند اعتراض کرد و در حالی که کمین و اخراج علیرضا بیرانوند بود. درست است، اما ممکن است داور مجبور شود مهدی ترابی را به عنوان پنالتی صدا کند.

جالب اینجاست که یحیی گل محمدی در روز بازی با سپاهان به کمیته اخلاق احضار شده بود و به نظر می رسد کمیته اخلاق نمی دانست پرسپولیس در چه روزی بازی می کند.

برخورد دوگانه با فدراسیون فوتبال نیز در نوع خود جالب است و این رفتار نشان می دهد که تخلف ریکاردو ساپینتو باید در کمیسیون اخلاق رسیدگی می شد نه کمیسیون انضباطی. حالا باید منتظر ماند و دید کمیته استیناف درباره اعتراض باشگاه استقلال به رای صادره از سوی کمیته انضباطی چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید