پسرم را با هماهنگی فدراسیون فوتبال به اردو آوردم / عدم تبعیض بین تیم های ملی مردان و زنان

ساعت: 13:36
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795837

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان درباره حضور پسرش در اردوی این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ الهام فرهمند در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال بانوان با حضور مسئولان فدراسیون، وزارت ورزش و جوانان و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: فدراسیون فوتبال اردوهای منظمی را برای ملی پوشان بانوان تدارک دیده است. تیم از اردیبهشت امسال مسئولان هر از گاهی به محل دفن زباله می آیند و این برای ما انگیزه بزرگی است. مراسم امروز هم نشان از لطف و توجه آنها به ما دارد. این مشکلات انگیزه ما را برای رقابت بیشتر می کند.

او درباره حضورش در اردوی تیم ملی بانوان به همراه پسرش گفت: فرزندم پنج ماهه و نوزاد است و برای ترک من زود است. باید همراهم داشته باشم. به همین دلیل با توجه به صحبت هایی که با فدراسیون داشتم، شرایطی فراهم شد که بتوانم به همراه او از اردوها بازدید کنم. نمایندگان فدراسیون از این موضوع حمایت کردند. فرزندم الان در کمپ است و در حین تمرین، مادرم زحمت مراقبت از او را می کشد. من الان سرباز تیم ملی و در خدمت این تیم هستم.

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان درباره گلایه برخی بازیکنان از وضعیت لباس و اردو گفت: در حال حاضر شرایط بسیار خوب است. یکی دو روز پیش ستاد برای انتخاب لباس جلسه داشت و تمام لباس هایی که به آقایان داده می شود در اختیار خانم ها هم هست و تبعیضی در این زمینه نمی بینیم.

فرهمند درباره وضعیت تیم ملی بانوان در آستانه جام ملت های آسیا توضیح داد: خدا را شکر صبح و بعدازظهر تمرینات منظم و خوبی را انجام می دهیم. شرایط اردو فراهم است. آخرین اردوی قبل از حرکت ما از 14 تا 23 دی ماه در کیش است. همه شرایط برای اطمینان از بهترین عملکرد فراهم شده است.

وی افزود: 90 تا 80 درصد دلیل حضورم در اردوی تیم بانوان انگیزه و حمایت همسر و خانواده ام است. باید از همه حمایت ها و محبت هایشان تشکر کنم. بدون آنها من نمی توانستم این راه سخت را طی کنم چه برسد به اینکه به اینجا برسم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید