پسرم به جای 8 نفر کار می کند!/ اعضای خانواده ام با توجه به تجربه شان با فدراسیون فوتبال همکاری می کنند

ساعت: 10:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۷
کد خبر: 1922991

سرپرست تیم فوتبال استان تهران گفت: وقتی به پسرم اعتماد دارم و او کارش را بلد است چرا از او استفاده نکنم؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حبیباله شیرازی رئیس هیئت فوتبال استان تهران در واکنش به برگزاری مسابقات فوتبال پایه ابتدایی در ساعت 8 و 9 صبح گفت: طبق مقررات هیچ مسابقه ای در ساعات اولیه صبح برگزار نمی شود. اگر بازی در این ساعات مربوط به زمین ها باشد، قول می دهم در این ساعات مسابقه ای برگزار نشود. در این مورد به همه شهرستان ها اطلاع رسانی می کنیم، از کمیته مسابقات و دبیر کل اطلاعیه را به شهرستان ها و مناطق ارسال می کنیم.

وی در خصوص علت حضور پرتعداد تیم ها در لیگ فوتبال تهران گفت: بحث حرفه ای بودن را در نظر گرفتیم و بر این اساس مقرر شد 16 تیم از لیگ برتر و 16 تیم از لیگ دسته اول حضور داشته باشند. دسته های پایین تر نیز تعداد تیم ها را به دلیل مناطق زیاد افزایش می دهند که قهرمان هر منطقه می تواند وارد آن لیگ شود و به سطوح بالاتر صعود کند.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران در خصوص حضور اعضای خانواده خود در این هیئت گفت: فقط پسرم «معراج» که در کامپیوتر مهارت دارد در هیئت کار می کند و به جای 7-8 نفر برای من کار می کند. او یاور من است و حتی یک تخلف مالی از او ندیده ام. در این مدت افراد دیگری را آورده ایم اما آنها یا تخصص پسرم را نداشتند یا رفتند. وقتی به او اعتماد دارم و او چیزهایش را می داند، چرا از او استفاده نکنم؟

وی در خصوص به کارگیری برخی از اعضای خانواده خود از جمله خواهر، برادرزاده، باجناک، برادرش و… در تیم تهران افزود: بقیه اعضای خانواده ام را که نامشان به عنوان کارمند فوتبال ذکر می شود تکذیب می کنم. شورا، اما ممکن است به دلیل تجربه ای که دارند به فدراسیون وابسته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید