حمله پیشکسوتان استقلال به پرسپولیسی ها: این چه حرف هایی است که می شنویم؟

حمله پیشکسوتان استقلال به پرسپولیسی ها: این چه حرف هایی است که می شنویم؟

اکبر کارگرجم در خصوص ادعای یکی از خبرنگاران صداوسیما مبنی بر دوپینگ شدن بازیکنان استقلال در دربی اردیبهشت 1354 که منجر به پیروزی 3 بر یک آبی پوشان شد، گفت: نظر شما چیست؟ آیا این را قبول دارید؟ اگر کسی دست می زد، پرسپولیس ما را ترک می کرد؟

و افزود: وای بر ما اگر کوچکترین دلیلی داشتند! اصلا چنین چیزی وجود ندارد. نمی دانم چرا جواد ختانی این حرف را می زند. آن زمان کجا بود؟ خداوند آقای بهزادی را رحمت کند و روحش شاد. حاشیه های بازی استقلال و پرسپولیس همیشه زیاد بوده است. اگر مدرکی از ما داشتند، اجازه می‌دادند در این مسابقه برنده شویم؟ باخت پرسپولیس همیشه این سوالات را ایجاد می کند.

پیشکسوت استقلال گفت: از همایون بهزادی خواسته شد به خاطر المپیک این ماجرا را ادامه ندهد: این یعنی چه؟ اگر چنین چیزی را می فهمیدند، اصلاً از ماجرا دست بر نمی داشتند! می گویند تعدادی را به آزمایشگاه بردند اما سندی برای اثبات آن ندارند. حضور ذهن ندارم ممکن است اعتراض کرده باشند و برخی از بازیکنان کنار رفته باشند، اما اگر مدرکی داشتند به این راحتی قطع نمی شدند. آنها می خواستند با اعتراض شکست خود را جبران کنند. اگر گواهینامه می گرفتند پرسپولیسی ها ما را ترک می کردند؟

و افزود: این چه حرفی است که خیابان می گوید؟ داستان بازی مربوط به 60 سال پیش است. در آن زمان، شما فقط در مورد دوپینگ می شنیدید. مثلا زمانی که در المپیک مونیخ بودیم تست دوپینگ دادیم اما چیزی ثابت نشد. به هر حال برای افزایش ماجرا و سرپوش گذاشتن بر ضرر اعتراض کردند اما همانطور که گفتم اگر مدرکی داشتند ما را رها نمی کردند. دلیل اینکه یک خیابان چنین می گوید چیست؟ چرا یکی از پرسپولیسی ها حاضر نشد این موضوع را مطرح کند؟ خبانی بازیکن پرسپولیس بود؟ واقعا خنده داره!

مدافع باسابقه استقلال تصریح کرد: در مدتی که در این تیم بودم می دانم که این اتفاق در استقلال رخ نداده است. هیچ کدام از بازیکنان ما در این صحبت ها حضور نداشته اند. من آن موقع خیابان را هم نمی شناختم! شاید در گفتن این حرف مشکل داشته باشد. اگر استقلال دوپینگ بود و پرسپولیس شکست می خورد 60 سال پیش ما را تنها می گذاشتند؟ فکر نمی کنم این بیشتر یک شوخی باشد.

کرجام درباره شرایط امسال استقلال زیر نظر ساپینتو گفت: این تیم به تدریج در حال از هم پاشیدن است. سرمربی با بازیکنان بیشتر آشنا می شود. ما بازیکنان خوبی داریم. هر چه بیشتر بازی کنند، هماهنگ تر می شوند. آنها باید سعی کنند امتیاز از دست ندهند. نتیجه مقابل ملوان خوب بود اما یکی دو اشتباه دفاعی داشتند. ملوان هم تیمی خوبی بود و موقعیت های گلزنی داشت که از دست داد. استقلال هم موقعیت های زیادی داشت. استقلال خوب می شود، من به این تیم امیدوارم.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید