کنایه شدید پیشکسوتان استقلال به پرسپولیسی ها

کنایه شدید پیشکسوتان استقلال به پرسپولیسی ها

مهدی فنونی زاده بازیکن سابق استقلال در خصوص دیدار استقلال و شهرخودرو، وضعیت پرسپولیس در این فصل و همچنین دیدار بعدی شاگردان مجیدی مقابل فولاد خوزستان اظهاراتی را بیان کرد.

دیدار استقلال و شهرهدرو را چگونه ارزیابی کردید؟

مثل بازی قبل در اصفهان وقتی به ورزشگاه رفتم، بازی استقلال این هفته را از نزدیک و داخل ورزشگاه دیدم. می خواهم در حد توان از تیم حمایت کنم تا خدای ناکرده استقلال قهرمان شود.

کجای استادیوم نشستی؟

در نیمه اول در موقعیت ویژه قرار گرفتم اما در نیمه دوم برای تماشای دیدار دو آتشه استقلال به موقعیت رفتم. آنجا فضای دیگری حاکم بود.

بازی چطوربود؟

متاسفانه در نیمه اول شاهد بازی خوبی از استقلال نبودیم. تیم با استرس و بدون تمرکز بازی کرد. شاید چون بچه ها حریف را دست کم گرفتند. اما در نیمه دوم بازی بهتر شد. فرهاد باید از ابتدا آرماند رمضانی را در کنار زستد قرار می داد، آن وقت گلزنی راحت تر بود.

تو چی میگفتی

وقتی تیم شهر خودرو با دفاع و پرس بسته به میدان آمد، باید دو زن را جلو بیاوری و مدام توپ را بالای سرشان بیندازی. در نهایت خط دفاعی بین 20 تا 30 توپ یک یا دو بار از دست می رود و همین می تواند منجر به گل شود.

شادی آرماند رمضانی را دیده ای؟

آره! این پسر واقعا از ته دل خوشحال بود. او از همه استقلالی های حاضر در ورزشگاه خوشحال بود. دیدن درگیری فرهاد مجیدی در زمین بعد از گل بسیار جالب بود و صحنه های دیدنی را خلق کردند. اگر در خانه بودم این لحظات را نمی دیدم. از رفتن به استادیوم بسیار خوشحالم. شاید جمعه بروم اهواز تا شنبه بازی استقلال را در ورزشگاه ببینم.

بازی بعدی استقلال را چگونه پیش بینی می کنی؟

بدون شک بازی با فولاد سخت ترین بازی استقلال است اما از آنجایی که این بازی در اهواز برگزار می شود حالت میزبانی برای استقلال دارد. همه مردم خوزستان مستقل و آب دوست هستند. اما تیم فولاد تیم سختی است. این بازی همچنان سخت ترین بازی بین 4 بازی است.

تساوی پرسپولیس و ذوب آهن چقدر روی استقلال تاثیر گذاشت؟

خب از پرسپولیس پرسیدی! واقعاً مشخص شد که چرا این تیم اینقدر ضعیف و ذلیل شده است! چون دیگر حمایت وزارت ورزش پشتش نیست. واقعاً درست نبود که سلطانی فر این تیم را به این روز بیاندازد. وزیر سابق با حمایت همیشگی خود از پرسپولیس باعث شد این تیم که رقیب همیشگی استقلال است به بابا مسعود تکیه کند و حالا می بینیم که به این روز رسیده است. آنها بازی سختی هم با سپاهان دارند.

فکر می کنی پرسپولیس بتواند به استقلال برسد؟

ابتدا باید بگویم کارشناسان پرسپولیس که مدام می گویند استقلال امتیاز از دست می دهد پس باید ببریم تا به آنها برسیم، اول ببینند تیم خودشان نتیجه می گیرد و بعد این حرف ها را می زنند! ابتدا به تیم خود اجازه می دهید برادری خود را ثابت کند، سپس سناریوی استقلال را کامل می کنید. هنوز آویزان نشده و شارژ نشده هی می گویند استقلال امتیاز می گیرد! تو که اینقدر تیمت تحقیر شده هر دقیقه دو گل میزنی، بهتره مواظب باش سپاهان دومت رو نگیره. در بازی بعدی در صورت برد سپاهان، پرسپولیس به 2 امتیاز می رسد و شانس نایب قهرمانی او بیشتر می شود. فکر می کنم پرسپولیس باید قید دومی را بشکند.

دیدگاهتان را بنویسید