کنایه سنگین پیشکسوتان از پرسپولیس تا استقلالی ها و مجید صدری

کنایه سنگین پیشکسوتان از پرسپولیس تا استقلالی ها و مجید صدری

سپرش حیدری درباره برتری پرسپولیس مقابل پیکان و بازگشت به روزهای اوج گفت: بازی بسیار خوبی را از بچه ها دیدیم و یادمان باشد پیکان یکی از تیم های خوب لیگ است و هوشمندانه بازی می کند و این تیم را برد. تفاضل گل آسان نیست.» همچنین می‌خواهم بگویم پرسپولیس در این مدت عادت دارد با 12 حریف روبرو شود، نمی‌خواهم بگویم اشتباهات داور عمدی است، اما اگر بخواهیم اشتباهات را بشماریم، فکر می‌کنم که بیشترین اشتباهات را دیده ام در هر صورت من از این برد تیم راضی هستم و از این به بعد به رگبار پیروزی برمی گردد و امیدوارم بچه ها در مسابقات بعدی با همین قدرت ادامه دهند و به زودی به جایگاه خود در بالای جدول برسند.

سپرش حیدری درباره تصمیم اخیر کمیته انضباطی و اعتراض باشگاه پرسپولیس گفت: این موضوع از نظر من تازگی ندارد و عادت کرده ایم هر روز که از خواب بیدار می شویم اخبار را چک کنیم و ببینیم چه تصمیمی علیه پرسپولیس گرفته شده است. امروز دقیقاً 3-0 بازی را اعلام کردند که رقبای مستقیم پرسپولیس امتیاز گرفتند. آیا ایستگاه صلواتی همان است که امتیاز را در سینی می گذارد و به رقبای پرسپولیس می دهد؟ با این همه صحبت می گویم این سؤالات بی فایده هستند و اقدامات و تزریق امتیازات نمی توانند مانع قهرمانی پرسپولیس شوند. این اتفاق من را یاد لیگ هفتم انداخت که تیم ما 6 امتیازی شد اما دوباره قهرمان شدیم و این نقطه قوت پرسپولیس است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره تاثیر این امتیازات در سرنوشت قهرمانی توضیح داد: برای من مهم نیست که بگویند قهرمانی ارزش دارد یا نه، اما می گویم با این کار دیگر قهرمان نمی شوند و این پرسپولیس است که قهرمان می شود. کسب ششمین قهرمانی هر سال عادت می کنیم چند هفته زودتر جشن قهرمانی بگیریم و از نظر فنی آنقدر جلو هستیم که با همه این اقدامات باز هم نمی توانند جلوی تیم را بگیرند.

سپه حیدری درباره بازی پرسپولیس با ویستاتوربین در جام حذفی گفت: بازی های جام حذفی همیشه سختی های خاص خود را دارد به خصوص در مقابل تیم های رده پایین تر که کمتر شناخته شده اند زیرا این تیم ها شانس زیادی برای مطرح شدن دارند و بازی می کنند. و بارها نشان داده شده که دست کم گرفتن آنها تیمی را که شبیه برگ برنده به نظر می رسد مجازات می کند.مطمئنم یحیی و کادرفنی به این مسائل توجه می کنند و به خدا می روند تا یک برد خوب کسب کنند و به مرحله بعد صعود کنند. .

وی در خصوص شایعه به خدمت گرفتن رشید مظاهری از استقلال گفت: نام بازیکنی را نمی گویم چون کار درستی نیست اما حامد لک یکی از بهترین گلزنان فوتبال ایران در سال های اخیر است. خواهد داشت. به نظر من جذب بازیکنانی مثل بیرانوند یا امیر عابدزاده از پرسپولیس می تواند اتفاق خوبی باشد.

سپرش حیدری پیشکسوت پرسپولیس در پایان با اشاره به پنجره بسته پرسپولیس خاطرنشان کرد: فکر می کنم لولای زنگ زده پنجره پرسپولیس زیاد باز و بسته شد. چند وقت است که آقایان می گویند روز جمعه پنجره باز می شود، اما نمی دانم این جمعه کی می آید؟ اگر واقعاً توانایی انجام کاری را ندارید، کنار بروید تا افراد شایسته سر کار بیایند و با احساسات هواداران بازی نکنید. من یک مدیر ورزشی می خواهم سر کار بیاید و کارهای مفید برای پرسپولیس انجام دهد اما دوستانش فقط دنبال عکس هستند.

دیدگاهتان را بنویسید