مجید صدری مدیرعامل استقلال را برکنار کرد

مجید صدری مدیرعامل استقلال را برکنار کرد

تنها یک ساعت پس از کنایه مصطفی آجورلو به پرسپولیس و جمعی از سیاستمداران در پشت صحنه ناکامی های استقلال، سرمربی پرسپولیس واکنش تندی به این موضوع نشان داد و اظهارات آجورلو را زیر سوال برد و با حمله ای باورنکردنی مدعی شد که او سرمربی تیم بوده است. باید به شکست تیمش عادت کند.

صدری در بخشی از مصاحبه خود با حمله مجدد به آجورلو گفت: اگر شما به عنوان یک شخصیت نظامی و سیاسی از قدرت خود برای قهرمان سازی این پاساژ استفاده کرده اید، دلیلی ندارد که دیگران نیز چنین کنند.

مدیرعامل قرمزها وعده های آجورلو را خالی توصیف کرد و گفت که دو روز پس از صعود پرسپولیس به بالای جدول، از قدرت پرسپولیس می ترسد.

* این برای بازیکنان بی تجربه است
در آستانه دربی از شنیدن این موضوع از مدیران باشگاه متعجب و متعجب شدم، او سرزنش کرد، اما وقتی مدیرعامل باشگاه استقلال چنین اظهارات جزئی می کند، دیگر چه باید گفت.

* برای پیروزی از نیروی سیاسی و نظامی استفاده کردید
مدیرعامل فعلی استقلال موفقیت های پنج شش ساله پرسپولیس را زیر سوال برده تا به سبک شعبه های مجازی فالوورها را دور هم جمع کند! اگر شما که هم از نظر نظامی و هم از نظر سیاسی در قدرت بوده اید، از قدرت خود برای بردن پاس بحث برانگیز لیگ سوم حرفه ای استفاده کرده اید، دلیلی برای سرزنش تیم های دیگر وجود ندارد. بالاخره شاید یک بار دلت برای تهران تنگ شود، بتوانید از نیروی سیاسی و نظامی برای قهرمانی در لیگ برتر استفاده کنید و نه چیز دیگر، اما هرگز نمی توانید از نیروهای غیر فوتبالی برای قهرمانی پنج سال متوالی ایران استفاده کنید.

* با مدیرعامل تیم دوم تهران صحبت کنید
آقای آجورلو شما خوب می دانستید که تیم دوم تهران را تحویل گرفته اید.

* آقای آجورلو; چرا می ترسی
شرایط آجورلو را خوب درک می کنم، با یک سری وعده های توخالی و اسپانسر 500 میلیارد تومانی با درآمد یک میلیاردی وارد استقلال شد و حالا مجبور به طراحی قصه های پوپولیستی شده است. البته تصورم این بود که حداقل یک سال شاکی و مدیری مجرب کار کند و بعد از شکست و شکست با چنین حرفه های مسخره ای کار کند و فرار کند. اما پرسپولیس دو روز است بالای جدول استقلال است، دوستان شما چرا می ترسند؟! خطاب من به آقای آجورلوست که حتما شرایط مدیریتی باشگاه استقلال را ارزیابی کرده و مسئولیت را بر عهده گرفته است. اما سوال من این است که چرا او این ادعاهای اغراق آمیز و غیرواقعی را تا این زمان یعنی دو هفته بعد از اینکه شما در بالای جدول قرار داشتید مطرح نکرد؟ باز هم می گویم وضعیت مدیرعامل استقلال را درک می کنم چرا که علاوه بر وعده های توخالی که داد و عمل کرد، تیمش در چهار هفته 8 امتیاز از دست داد و باید حرفه های پوپولیستی و عوام فریبانه را هم انجام دهد.

* فقط به دنبال بهانه و بهانه شکست باشید!
دوست دارم به مدیرعامل استقلال کمک کنم و بگویم فرق تیم ما با شما را می دانید؟ پرسپولیس تیمی است که اگر همه چیز خراب شود، دوباره برای پیروزی تلاش می کند، اما تیم شما در این سال ها و این فصل به دنبال بهانه است. اگر گل سالم پرسپولیس مثل بازی با صنعت نفت آبادان نادیده گرفته شود، باز هم تلاش می کنیم، گل می زنیم و خودمان را توجیه نمی کنیم چون یک تیم، یک برنده و یک پیرو هستیم. تیمی که سعی می کند برنده نشود قبل، حین و بعد از مسابقه عذرخواهی می کند و مدام اظهارنظر می کند. به نظر می رسد در آستانه دربی دوباره همان سیاست اشتباه را در پیش گرفته اید. هر چند مطمئنم این اتهامات که قابل پیگرد است و قطعا پیگیری خواهد شد، انگیزه مربیان و بازیکنان بی وجدان پرسپولیس را برای بازی در روز شنبه برای اثبات خیلی چیزها به بهانه بهانه ها بیشتر می کند.

* فقط به جلو بدوید
نسبت دادن ناکامی های سال های اخیر به یک دولت یا یک مسئول قطعا چیزی بیش از دویدن به جلو نیست. مدیرعامل رقیب با صحبت های خود جو هواداران را قبل از دربی شعله ور کرد و به هوادارانش پیشنهاد داد که اگر در دربی مقابل پرسپولیس که بهترین تیم ایران و آسیاست شکست بخورند به عوامل بیرونی برمی گردد. همانطور که در چند سال اخیر شاهد بودیم، همین استقلالی ها و سایر رقبا از رانت های دولتی و سیاسی برای کسب امتیازات ناعادلانه یا تضییع حقوق استفاده و سوء استفاده کردند.

* یعنی با سیاست هم قهرمان شدید؟
آقای شما طرفدار چه تیمی بودید؟

* به دلیل نتایج ضعیف تحت فشار هستید
آقای آجورلو، شما که مدعی ورزشکاری هستید، چگونه ادعا می کنید که نتایج خارج از مستطیل سبز است؟ این رفتار فردی که حتی قبل از دربی اخلاقی محسوب می شود عجیب است! البته در نهایت به دلیل نتایج ضعیف تحت فشار هستید، اما این راه خوبی برای فرار از فشار حمایت نیست! دوران این صحبت ها و این رفتارها به پایان رسیده است و شما برای اینکه در دل هوادارانتان جایی باز کنید راهی جز طراحی و دویدن به جلو انتخاب می کنید.

* نمی دانید چگونه صحبت نکنید؟
من برای خودم و مدیرعامل مشاوره رایگان مثل تجربه استقلال از علی پروین دارم که اگر حرف زدن بلد نیستی لااقل حرف نزنی را یاد بگیر تا جماعت را مسخره نکنی!

دیدگاهتان را بنویسید