شرط عجیب مجید صدری برای یحیی!

شرط عجیب مجید صدری برای یحیی!

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات سه بازیکن کلیدی خود را از دست داد و بازیکنانی را جایگزین آنها کرد که به غیر از رضا اسدی نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و به تیم اصلی پرسپولیس برسند.

دیدار با الهلال به خوبی نقاط ضعف پرسپولیس را در چند پست نشان داد و مشخص شد که قرمزها برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا به بازیکنی با کیفیت نیاز دارند.

یحیی به خوبی می داند که در مسابقات قهرمانی امسال کار بسیار سخت تری برای قهرمانی دارد و برای کسب نتایج مطلوب هواداران در لیگ برتر و بازی های آسیایی باید بازیکنان خارجی و سطح بالا را جذب کند.

مشکلات مدیریتی و مالی پرسپولیس به حدی بود که نتوانستند قبل از ارائه لیست نهایی خود برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای کالدرون و دستیارش هزینه کنند و از فدراسیون برای خرید بازیکن خارجی مجوز بگیرند. اگرچه هنوز این مطالبات پرداخت نشده و پنجره پرسپولیس باز نیست، اما مدیران باشگاه قول داده اند تا چند روز آینده به کالدرون و دستیارش پرداخت کنند و پنجره نقل و انتقالات را باز کنند.

همین مشکل باعث شد بحث خرید بازیکن خارجی برای پرسپولیس دوباره مطرح شود. یحیی گل محمدی چند روزی است که به دنبال گزینه مناسب برای تیمش است. با توجه به اینکه پرسپولیس تنها یک جای خالی در لیست بزرگسالان خود دارد، یحیی تصمیم گرفت یک مهاجم خارجی به خدمت بگیرد و از کادر فعلی برای پست های دیگر استفاده کند.

در این بین اما اختلافات جدی بین یحیی و مدیران پرسپولیس وجود دارد که می تواند بر خرید بازیکن خارجی تاثیر بگذارد. ماجرا از این قرار است که پرسپولیس در بدترین وضعیت مالی خود قرار دارد. آنها نه می توانند درخواست چند میلیونی خود را از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کنند و نه اسپانسر مالی برای کمک مالی به پرسپولیس دارند. این موضوع محل اختلاف یحیی گل محمدی و مدیران پرسپولیس است. او در گفتگو با صدری یحیی به او گفت که یک مهاجم باکیفیت می‌خواهم که بتواند کارهایش را انجام دهد، اما سرپرست باشگاه پرسپولیس به سرمربی خود گفته است که به دلیل شرایط بد مالی باشگاه می‌توانم هزینه‌ای را بپردازم. 400,000 دلار. در 500,000 دلار برای خرید بدون بازیکن. پیشنهاد صدری به گل محمدی این بود که مهاجمی را انتخاب کند که ارزان قیمت و 200 هزار دلار باشد.

به نظر می رسد بحث خرید بازیکن خارجی برای پرسپولیس به یک ماجرای پیچیده تبدیل شده و معلوم نیست نتیجه آن چه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید