مجید صدری روی اعصاب هواداران پرسپولیس

مجید صدری روی اعصاب هواداران پرسپولیس

با گذشت چند هفته از انتقال پول به حساب گابریل کالدرون، هنوز پول کالدرون به حساب او واریز نشده و پنجره نقل و انتقالات باشگاه همچنان بسته است.

این موضوع باعث شد یحیی گل محمدی نتواند از دو بازیکن تاجیک خود استفاده کند و این دو بازیکن در بلاتکلیفی مطلق به سر می برند. همه این مشکلات در حال حاضر وجود دارد، نه چیزی که به تازگی اتفاق افتاده است. به همین دلیل هواداران پرسپولیس که از صدری و وعده هایش راضی نیستند، به سمت سرمربی پرسپولیس هجوم بردند و در فضای مجازی علیه او موضع گیری کردند.

پرونده کالدرون هنوز به پایان نرسیده است اما باشگاه پرسپولیس با سود جدیدی روبرو شده و ممکن است دچار مشکل جدی شود. بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات پرسپولیس که چند سالی در این تیم حضور داشت به دلیل بد رفتاری مدیران این تیم و بی حقوقی به طور ناگهانی ایران را به مقصد کرواسی ترک کرد. اگر رادو قصد بازگشت به ایران را نداشته باشد و بخواهد از طریق شکایت به فیفا درخواست خود را دریافت کند، باشگاه پرسپولیس دوباره محاکمه خواهد شد و حتی باید کل مبلغ قرارداد رادو برای فصل آینده را پرداخت کند.

همین موضوع اعتراض دیگری را از سوی هواداران پرسپولیس در پی داشت و آنها به شدت از صدری انتقاد کردند که چرا به رادو پول نداده و اجازه داده کار به اینجا برسد.

بازیکنان پرسپولیس که در حال حاضر در پرونده کالدرون مصدوم هستند و به همین دلیل نتوانستند از بازیکنان خارجی خود برای تقویت تیم خود استفاده کنند به مدیر باشگاه گفتند: تحت هیچ شرایطی نمی توانند با پرونده جدید و محرومیت احتمالی او کنار بیایند.

دیدگاهتان را بنویسید