کنایه شدید گلر استقلال نسبت به هم تیمی هایش

رشید مظاهری با بیان اینکه ظاهرا هفته گذشته به دلیل مشکلات مالی در تمرین استقلال به سراغ او آمده اند، گفت: فکر می کنم آنقدر اعتبار دارم که وام دهنده دنبال من نمی رود، اما اگر به این وضعیت برسد فکر می کنم متوجه می شوید!

دروازه بان سرشناس استقلال معمولا بعد از نیمکت نشینی یا به دلیل اینکه شرایطش اینطور نیست برای مصاحبه های کنایه آمیز استفاده می شود و حالا به نظر می رسد دوباره همین رویه را در پیش گرفته است.
مظاهری شاید به دلیل گل نخوردن مقابل ذوب آهن مقابل تیم سابقش تراکتورسازی فکر می کرد در ترکیب اصلی قرار بگیرد اما این اتفاق نیفتاد و فرهاد مجیدی دوباره تصمیم گرفت سیدحسین حسینی را در ترکیب اصلی قرار دهد.

منظور دروازه بان استقلال چه بود و چرا بعد از برد تیمش از چک و طلبکار صحبت کرد؟

شنیدیم که این دروازه بان مطرح قصد داشته اینگونه به محمدحسین مرادمند توهین کند!

مدافع میانی استقلال فصل گذشته مدعی شده بود که در جریان انتقالش از شهرهدرو (پدیده) به آبی‌ها برای دادن 3 چک شخصی در مدت زمان مسئولان مشهدی حضور داشته و باشگاه استقلال مجبور شده این مبلغ را به مرادمند واریز کند. او گفت که استقلالی ها بد گفته اند و مشکل دارند.

حمیداوی مالک سابق باشگاه شهر خودرو (پدیده) نیز چک هایی را برای مرادمند خرج کرد و در نتیجه فردی که چک را در اختیار داشت با شکایت از مدافع استقلال توانست حکم جلب بگیرد.

زمانی که طلبکار برای جذب او به اردوی استقلال رفت، فرهاد مجیدی برای حل موقت مشکل وارد عمل شد و …

حالا رشید مظاهری از اعتبار خود می گوید. البته گفته می شود رشید مظاهری چند میلیارد تن بابت کار شخصی خود چک کرده و بدهکار است اما هنوز سفارش کارش صادر نشده و …!

دیدگاهتان را بنویسید