ستاره استقلال قبل از دربی به هم تیمی هایش به شدت هشدار داد

ستاره استقلال قبل از دربی به هم تیمی هایش به شدت هشدار داد

مهدی مهدی پور یکی از هافبک های استقلال است که شاید یکی از تاثیرگذارترین مهره های این تیم در دربی باشد. او فصل گذشته در اولین تلاش خود در استقلال توانست عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد اما در این فصل نیز توانست به روند خوب خود ادامه دهد.

مهدی پور پیش از این یکی از مورد اعتمادترین بازیکنان فرهاد مجیدی برای بازی روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس است. مهدی پور پس از بازی استقلال مقابل صنعت نفت فرصت کوتاهی داشت تا به سوالات همشهری پاسخ دهد. وی با اشاره به پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان گفت: قطعا بازی بسیار سختی بود. تیم نفت به دلیل پیروزی هفته گذشته مقابل پرسپولیس روحیه بسیار بالایی داشت و بازیکنانش با تمام وجود و انگیزه به میدان رفتند. اما خدا را شکر با تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. حالا با روحیه بالا به بازی پنجشنبه شب مقابل پرسپولیس در ادامه لیگ فکر می کنیم.»

هافبک استقلالی ها با اشاره به وضعیت روحی این روزهای تیمش برای دربی سرنوشت ساز روز پنجشنبه گفت: پیروزی مقابل صنعت نفت حتی قبل از دیدار سرنوشت ساز دربی برای ما بسیار مهم بود. با این برد الان وضعیت روحی بچه ها و کل تیم خیلی خوب است. خوشبختانه با اختلاف 6 امتیازی با روحیه بالا در دربی خواهیم بود. «البته نباید فراموش کنیم که بازی بسیار سخت و حساسی را انجام می دهیم.

مهدی پور که شرایط حساس استقلال در بالای جدول برای او اهمیت فوق العاده ای دارد، درباره شرایط ویژه دربی گفت: سال گذشته هم حضور در دربی را تجربه کردم. البته شنیده ام و می دانم که دربی شرایط بسیار خاص و جذاب تری برای تماشاگران دارد. اما در این دو فصلی که در خدمت استقلال هستم متاسفانه مسابقات بدون تماشاگر گذشت و امیدوارم به زودی شرایطی فراهم شود و تماشاگران به ورزشگاه بیایند. با توجه به شرایط موجود در جدول، باید در این دیدار پیروز شویم تا جایگاه خود را در بالای جدول حفظ کنیم.»

دیدگاهتان را بنویسید