درد دل هافبک جدید پرسپولیس با هم تیمی هایش; ناراحتی خرید یحیی از هواداران قرمزها

درد دل هافبک جدید پرسپولیس با هم تیمی هایش;  ناراحتی خرید یحیی از هواداران قرمزها

رضا اسدی یکی از بازیکنانی است که در این فصل بیش از سایر بازیکنان پرسپولیس مورد هجمه هواداران و حتی کارشناسان و منتقدان قرار گرفته است. شماره 8 پرسپولیس پس از بازی با آلومینیوم اراک و پیش از آن با شکست مقابل الهلال عربستان و حذف از لیگ قهرمانان آسیا بیشترین حملات را متحمل شده است.

اسد که باور نمی کرد پوشیدن پیراهن قرمز پرسپولیس با چنین استقبالی از سوی هواداران این تیم مواجه شود، حالا ناراحت و غمگین است. آیا دلش برای هم تیمی هایش سوخت و با کنجکاوی و تعجب علت این همه حمله هواداران پرسپولیس را جویا شد؟ اسدی گفت پس از گلی که به فولاد خوزستان زد، هواداران همچنان هیچ نظر مثبتی نداشتند و به او حمله کردند و پس از شکست تلخ در اراک، این حملات غیرقابل تحمل شد.

البته نزدیکان پرسپولیس سعی کردند به رضا اسدی روحیه بدهند و او را امیدوار نگه دارند، اما شرایط برای این هافبک تدافعی غیرقابل تحمل شد و ممکن است عمرش در پرسپولیس زیاد نباشد!

شاید دو دلیل اصلی حمله هواداران پرسپولیس به رضا اسدی باشد. اول اینکه این بازیکن بر خلاف سایر تازه واردها برای عقد قرارداد با پرسپولیس چک و چانه زنی زیادی کرد و روند پیراهن قرمزش تمدید شد. دوم اینکه پوشیدن پیراهن شماره 8 معروف پرسپولیس توقعات را بالا برد. این پیراهن را احمد نورالهی، علی کریمی، علی انصاریان، مهدی هاشمی نسب، محتبی محرمی، مرتضی کرمانی مقدم، ناصر محمد هانی و حسین کلانی بر تن کردند.

دیدگاهتان را بنویسید