مصاحبه یحیی باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس برای برانکو شد

مصاحبه یحیی باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس برای برانکو شد

مصاحبه طولانی دیگر با یحیی گل محمدی و باز هم باگ های همیشگی; بسیاری از غرغر، جنجال و ادبیات غیرقابل دفاع. با گذشت حدود دو هفته از شکست این تیم مقابل آلومینیوم اراک و سقوط از جام حذفی، سرمربی پرسپولیس در جمع خبرنگاران به تشریح وضعیت این تیم پرداخت. یحیی طبق معمول حرف هایی زد که برای خیلی از هواداران قابل قبول نبود. او از کمک همه جانبه استقلال صحبت کرد و در کمال تعجب همچنان در مورد قضاوت دربی تهران حتی در جزئی ترین صحنه ها اظهار نظر کرد. حقیقت این است که با هر مصاحبه ای از این دست، هواداران پرسپولیس بیشتر دلتنگ برانکو می شوند. سوال اصلاً در مورد ابعاد فنی نیست. سوال بیشتر “فرهنگی” است. آنها باور نمی کنند که به کسی رسیده اند که از همه چیز شکایت می کند، بنابراین فاصله کمی با کسی که به چیزی اعتراض نکرده است. یحیی در قسمت رفتاری افراد بیشتری را ناامید می کند.

برانکو کی صحبت از 2 ماه بازی کرد؟
عجیب اینکه یحیی گل محمدی هنوز با توقف پرسپولیس در دربی تهران کنار نیامده است. شاید حتی در ژانر مربیان ایرانی هم بی سابقه باشد که یک نفر 2 ماه در مورد یک مسابقه صحبت کند و تنها چیزی که به آن فکر می کند این باشد که آیا داور در صحنه خاصی از آن مسابقه امتیاز داده است یا خیر. حتی اگر قتل در آن روز اتفاق می افتاد، باید تا الان تمام می شد. با این حال یحیی آنقدر روی شهرآورد متمرکز است که تیمش مثل آب خوردن هواداران را بست و مردادماه در جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد. تا کی آینده در آینده در پرسپولیس قربانی خواهد شد؟ کی دیدی که برانکو در مورد یک بازی نه 2 ماهه بلکه 2 هفته ای صحبت کند؟

برانکو چه زمانی از شاگردانش پول بیشتری دریافت کرد؟
یحیی گل محمدی در مصاحبه اخیر خود طبق معمول به مشکلات مالی اعتراض کرده است. وی با بیان اینکه پرسپولیسی ها تا الان 50 درصد از فصل را گرفته اند، گفت: البته من بیشتر از این حدود 65 درصد گرفتم که به خاطر قراردادم بود. تا جایی که حافظه کمک می کند، یادمان نمی رود که برانکو قبلا از بازیکنان پرسپولیس پول گرفته باشد. او حتی ۱۱ ماه دستمزد هم نگرفت و همیشه تاکید داشت که اگر پول به باشگاه رسید، ابتدا به بازیکنان داده شود تا انگیزه و اشتیاق بیشتری داشته باشند و بهتر بجنگند. امروز اما سرمربی پرسپولیس مردی است که به راحتی می گوید پول بیشتری از بازیکنانش گرفته و راحت تر می توان گفت این به نوع قراردادش است. جای تعجب نیست اگر اثری از همدلی قبلی در این تیم نباشد.

چه کسی برانکو را برای سایر تیم ها مقصر می داند؟
در زمان برانکو روزهایی روی نیمکت پرسپولیس بود که قافیه برای تیم تنگ می شد و قرمزها از رقبا عقب می ماندند، اما یادمان نمی رود برانکو تیم های مقابل را مقصر می دانست و حمله می کرد. او همیشه گفته است پرسپولیس هر کاری می کند و برای قهرمانی می جنگد. اما داستان یحیی کاملا متفاوت است. او امسال بارها استقلال را متهم به حمایت جانبی کرد و هواداران خودش را خسته کرد. طبیعتاً وقتی مربی در مورد این موارد صحبت می کند، شاگردانش روحیه جنگندگی خود را از دست می دهند زیرا احساس می کنند مشکلاتی در خارج از زمین پیش می آید. این اشتباهی است که قبلا این رقبا مرتکب شدند و حالا پرسپولیس مرتکب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید